ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

יום טיול אחרון ופרטי טיסה!

היי הורים יקרים,

הנה הגיע היום האחרון שלנו בניו יורק המדהימה!Smileys

היום יצאנו ליום טיול אחרון ברחבי ניו יורק, והפעם ביקרנו בגשר ברוקלין, איטליה הקטנה וצ'יינה טאון.

התחלנו את הטיול שלנו בברוקלין וחצינו את הגשר היפהפה בהליכה.

בזמן ההליכה על הגשר נהנינו מהנוף המרהיב של ניו יורק. לצדדינו היה נהר ההדסון הגדול ומלפנים קו הרקיע של ניו יורק עם כל הבניינים השונים והגבוהים. לשמחתנו גם היה מזג אוויר נעים, שמשי עם רוח נעימה.Smileys

אחרי שחצינו את הגשר יצא לנו לראות מופע רחוב מגניב ומשם לקחנו את הסאבווי לעבר איטליה הקטנה.

כשהגענו כבר היתה שעת צהריים, אז נכנסו למסעדה איטלקית ואכלנו פסטה טעימה מאוד מאוד.

משם המשכנו לטייל ברחבי איטליה הקטנה וצ'יינה טאון ונכנסנו לחנויות ועשינו עוד קצת שופינג בחנויות המזכרות.Smileys

היה יום מקסים, חזרנו בכיף לקמפוס לארוחת ערב והתארגנות לטקס סיום ומסיבה!

היה מרגש לקבל את התעודה מול כל החבר'ה, כולם הריעו אחד לשני ופתאום הבנו שהנה הגיע סיומו של הסאמר סקול. בילינו יחד עוד במסיבה, רקדנו ושרנו, ואח"כ כמובן הלכנו בפעם האחרונה לאיזור הסנוקר האהוב עלינו והמשכנו לדבר ולצחוק יחד עם החברים האיטלקים שלנו. Smileys

מחר אנו יוצאים חזרה הביתה! בדרך לשדה התעופה נעצור כמה שעות לשופינג אחרון בג'רזי גרדנז.

הטיסה שלנו יוצאת משדה התעופה ניוארק בשעה 21:00 שעון ניו יורק ונוחתת בנתב"ג בשעה 14:25 שעון ישראל (יום שני 1.8), מספר טיסה LY26.