ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

צ'לסי מרקט והיי ליין!

היי הורים יקרים,

הגיע יום שישי - סופ"ש שני ואחרון בניו יורק ואנחנו לא מאמינים שאוטוטו נגמר! כ"כ כיף לנו פה ואנו מבלים וצוברים המון חוויות!

היום היה לנו יום מלא פעילות וחוויות. Smileys

התחלנו את הבוקר עם סיום הלימודי אנגלית שלנו. היה לנו מבדק יציאה ושיעור סיכום. היה לנו ממש כיף ללמוד אנגלית עם המורים ולדבר הרבה!

משם המשכנו לארוחת צהריים והתכוננו ליציאה של היום - צ'לסי מרקט, ההיי ליין ואיזור הרלד סקוור!

היה טיול נפלא! התחלנו בצ'לסי מרקט שהיה ממש מגניב ויפה, זה סוג של יריד יפה מקורה שיש בו חנויות מיוחדות וכל מיני מסעדות. מצאנו שם מקום כשר - מסעדה של אייל שני וכמובן חלקנו טעמנו את הפלאפל הטעים.Smileys עשינו קצת שופינג והמשכנו להיי ליין, שזוהי בעצם שדרה יפה שהיתה פעם מסילת רכבת והפכה להיות שדרה מלאה בצמחייה יפה, מזרקות, פסלים, ונוף יפה. הלכנו בכיף בשדרה וסיימנו אותה מול מבנה מיוחד שקוראים לו THE VESSEL . היה ממש מגניב, ברקע היתה שם מוזיקה ואנשים שנהנו מאווירת סופ"ש קייצי ניו יורקי.Smileys

משם לקחנו את הסאבווי שוב לעבר הרלד סקוור, ששם יש שדרה רחבה ויפה של חנויות. היה לנו שם זמן חופשי להסתובב ולהנות מהעיר ומהאיזור המקסים הזה. משם חזרנו שמחים ומרוצים לעבר הקמפוס. כשהגענו כמובן שעשינו קידוש לשבת. היה ממש יפה ומרגש לעשות קידוש בחו"ל והצטרפו אלינו לוצ'יאנו המדריך האהוב עלינו ועוד כמה איטלקים חברים שלנו. היה כיף לחלוק איתם את הרגע הזה. Smileys

היה יום נפלא מלא חוויות, ומחר מצפה לנו יום טיול מהבוקר ובערב טקס סיום ומסיבה!