ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

יום חמישי - כמעט סופש!

היי הורים יקרים,

הנה אנו בפתחו של סופ"ש שני בניו יורק! לא להאמין איך עבר לנו השבוע מהר כל כך עם כ"כ הרבה חוויות נפלאות!! Smileys

היום התחלנו את הבוקר עם השיעורים הכיפיים שלנו! מחר זו תהיה הפעם האחרונה שאנו לומדים עם המורים.. אנחנו ממש נתגעגע אליהם. כל בוקר אנחנו פותחים בשיחה באנגלית כמובן על מה שהיה אתמול וכך מתרגלים גם את האנגלית ומתחברים לעוד ועוד חבר'ה. Smileys

אחרי הבוקר של השיעורים, הלכנו לאכול ארוחת צהריים ומשם חלקנו הצטרפו לפעילות במגרש כדורסל מוכר וידוע שקוראים לו רוקר פארק. זהו מגרש שבאים לשחק שם לפעמים גם שחקני NBA, אז היה מגניב ללכת לראות משחק. חלקנו יצאו למרכז העיר לקצת שופינג בחנויות שוות שיש פה באיזור. היתה קניה מוצלחת וכמובן בדרך עצרנו להתרעננות בסטארבקס. Smileys

חזרנו בכיף לקמפוס לארוחת ערב יחד. קינחנו כולנו בגלידה טעימה והלכנו כמובן לאיזור הסנוקר האהוב שלנו, שם פגשנו שוב את כל החבר'ה שהכרנו. ישבנו איתם, צחקנו, דיברנו ובילינו יחד.

היה כיף לבלות איתם היום בקמפוס ברוגע ולאגור כוחות לטיולי הסופ"ש המגניבים שמחכים לנו מחר ומחרתיים. Smileys