ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

Color Factory!

היי הורים יקרים,

איזה יום נהדר היה לנו היום!

לא להאמין איך השבוע הזה עובר לנו מהר והנה כבר מחר יום חמישי.

היום התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר להטעין אנרגיות והלכנו לשיעורים שלנו.🤗

אנחנו ממש נהנים בשיעורים שכוללים פעילויות מגוונות של דיבור על ידי משחקי שאלות ותרחישים שונים. זה ממש מצחיק, מעניין וגורם לנו לדבר עם עוד חברים ממדינות שונות ולתרגל את האנגלית.😁

אחרי שסיימנו את השיעורים, אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו לעבר העיר, והפעם לcolor factory.

זה בעצם מקום מיוחד שכולל פעילויות שמשתפות אותנו כשהכל בקונספט של צבעים שונים.

עברנו מחדר לחדר, ובכל חדר היתה פעילות אחרת. היתה פעילות שהובילה אותנו לגלות מה הצבע שלנו ומה זה אומר. ועוד פעילות שהיינו צריכים לצייר אחד את השניה לפי צבעים ועוד ועוד... בנוסף, הצטלמנו מלא, והיתה גם מצלמה בכל חדר שיכולנו להשתמש בה באמצעות ברקוד שקיבלנו ולקבל את כל התמונות למייל.Smileys

בכל חדר כמעט גם היתה הפתעה אכילה - היה מקרונים בצבעים, סוכריות טופי בצבעים שלנו, סוכריות מתפוצצות בפה וגלידה!

המקום הזה היה ממש חוויה מגניבה! נהנינו מאוד, וכמובן לפני שחזרנו עצרנו בסטארבקס להתרעננות וקצת זמן הסתובבות.

חזרנו בכיף לקמפוס לארוחת ערב ופעילות ערב מגניבה של קריוקי ומופע כשרונות!

היה כיף לשיר וחלקנו אפילו שרנו את אדון שוקו! Smileys

אח"כ הלכנו קצת לסנוקר שאנחנו אוהבים עם עוד חבר'ה וסיימנו עוד יום נפלא של חוויות.