ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

Top of the Rock and Times Square

היי הורים יקרים,

איזה יום מהמם היה לנו!

אחרי סופ"ש ארוך מלא חוויות - בשבת טיילנו לפסל החירות, בראשון למחזמר ובשני לפארק השעשועים היום חזרנו לשיעורי האנגלית הכיפיים שלנו.  Smileys

ממש התגעגענו למורים שלנו, סיפרנו להם הכל על הטיולים המדהימים שעשינו וכל החוויות בדרך. כמובן שאת כל זה סיפרנו באנגלית Smileys

לאחר השיעורים אכלנו צהריים ויצאנו שוב לעבר העיר והפעם - TOP OF THE ROCK !

בעצם זוהי תצפית שנמצאת באיזור מרכז רוקפלר. היה לנו מזג אוויר נהדר, עלינו במעלית 66 קומות והגענו לעמדת התצפית על העיר ניו יורק המדהימה! ראינו את כל הבניינים הגבוהים, את סנטרל פארק ואת נהר ההדסון ועוד ועוד...Smileys

היתה לנו אפשרות לעלות עוד שתי קומות לראות את הנוף עוד יותר גבוה - כמובן עשינו זאת והיה מרהיב! Smileys

צילמנו הרבה תמונות וחזרנו למטה לסייר בעיר. היה לנו זמן חופשי לשופינג ולהיכרות נוספת עם העיר ועוד רחובות יפים במרכזה.

לאחר הזמן החופשי, נפגשנו שוב כולנו והלכנו לעבר מרכז הטיימס סקוור כדי לראות את העיר בערב. ראינו את כל שלטי החוצות והבניינים הגבוהים מוארים ולא ידענו כבר לאן להסתכל - היה מהמם!

משם חזרנו שמחים ועייפים אחרי יום מלא פעילות וחוויות!