ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

פסל החירות ואנדרטת 9/11

היי הורים יקרים,

היום יום שבת ואין לימודים ולכן יצאנו ליום שלם של טיול!!!Smileys

התחלנו את הבוקר עם נסיעה לפסל החירות! אתמול יצא לנו לראות את הפסל קצת מרחוק והיום לקחנו שייט מיוחד לעבר האי עם פסל החירות - היה ממש יפה ומרשים. הסתובבנו באי של פסל החירות וראינו את קו הרקיע המרהיב של ניו יורק! Smileys

משם המשכנו לאי נוסף בו יכולנו ללמוד קצת יותר על ההיסטוריה של ארה"ב. משם חזרנו בשיט חזרה. המשכנו בטיול שלנו לעבר אנדרטת 9/11 ועצרנו בדרך לזמן חופשי של שופינג וארוחת צהריים. כמובן שעל הדרך רובנו עברנו בסטארבקס האהוב שלנו שנמצא ברחבי העיר כדי להתרענן, ובילינו יחד באיזור.

אחרי שהתרעננו, המשכנו לעבר האנדרטה וראינו חלק נוסף של ניו יורק. הבניינים כה גבוהים ומרשימים ואנו כל הזמן מסתכלים לעבר השמיים. האנדרטה היתה מאוד מרשימה והיה מרגש להיות שם, לראות, להכיר, להבין קצת יותר. כל המתחם מלא בעצים והבניין החדש שהקימו במרכז הסחר העולמי מדהים בגובהו , צורתו ויופיו!

לאחר מכן היה לנו זמן חופשי להכיר את האיזור, לעשות עוד קצת שופינג ולספוג את אווירת העיר הגדולה! היה ממש כיף! - חזרנו עייפים ומרוצים לקמפוס, אחרי יום נוסף של חוויות.Smileys

מחר מתחילים שבוע חדש עם עוד מקומות לראות וחוויות חדשות!