ניו יורק לגילאי 15-18 17.7.2022 לגילאי 15-18

הגענו לניו יורק!!

היי הורים יקרים,

יצאנו לדרך! נפגשנו כולנו בשדה תעופה במוצאי שבת, נרגשים ונלהבים! נפרדנו מכם ההורים והתחלנו במסע שלנו בדרך לניו יורק. בשדה תעופה הבידוק הבטחוני ושליחת המזוודות עבר צ'יק צ'ק וכך הגענו בכיף לדיוטי פרי. שם כבר הרחנו את הריח של חו"ל ונערכנו לטיסה. Smileys

הטיסה עברה חלק, חלקנו ישנו יותר, חלק פחות ונחתנו בניו יורק בלי עיכובים עם המון התרגשות!!

בשדה תעופה, עברנו גם במהירות את ביקורת הגבולות וכבר חיכה לנו הנהג סטיבן שקיבל את פנינו בברכה ולקח אותנו לאוניברסיטת פורדהם המהממת!!Smileys

הגענו ומיד פגשנו את את נציגי ארדמור שבירכו אותנו, ליוו אותנו לחדרים ועזרו לנו להתמקם ומשם הלכנו לחדר אוכל ב08:00 בבוקר של ניו יורק כשלפנינו יום שלם כי חזרנו 7 שעות אחורה Smileys

בחדר אוכל היו לנו מגוון מאכלים: פירות טריים חתוכים, ביצה מקושקשת, בייגלים, דגני בוקר, וופל בלגי וסוגי שתיה שונים.. אכלנו בכיף והלכנו להתארגן בחדרים, להתקלח ולהיערך ליציאה לסנטרל פארק!

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו יחד עם לוצ'יאנו המדריך המדליק לעבר תחנת הסאבווי והגענו לסנטרל פארק היפהפה! כמובן לפני עצרנו להתרעננות ראשונה בסטארבקס, שם כבר התחלנו לתרגל את האנגלית שלנו והיה כיף להזמין באנגלית Smileys

בסנטרל פארק היה לנו זמן חופשי, חלקנו הלכו ברגל ברחבי הפארק הנפלא, וחלקנו רכבנו על אופניים בשמחה. אחרי שבילינו שם, עברנו בטארגט וחזרנו עייפים אך מאוד מרוצים חזרה לאוניברסיטה. שם אכלנו ארוחת ערב עם פיצה טעימה, ירקות טריים, צ'יפס וכו'... ומשם לחדרים אחרי שהיה לנו יום ארוך ומלא פעילות מלהיבה שהתחיל בישראל והמשיך בניו יורק המדהימה!