מדריד - ספרד 17.7.2022

היום השני

שלוםםםם לכולםםםםSmileys

וואו איזה יום היה לנו היום !!!! התחלנו את היום שלנו בארוחת בוקר יחד, ומשם עברנו יחד לבניין הלימודים והילדים עברו מבחני רמה והתחילו ללמוד אנגלית/ספרדית Smileys

הם פגשו לראשונה היום את המורים המקסימים שלהם, וגם כמובן את שאר הילדים שאיתם בכיתה ויחד הם התחילו ללמוד ולהכיר אחד את השנייה Smileys

אחרי הלימודים, אכלנו ארוחת צהריים והתארגנו לקראת הסיור שלנו במדריד!!!! Smileys

יצאנו באוטובוס שלקח אותנו לסיור בעיר מדריד, יחד עם כל הילדים שבמרכז- התחלנו ב Plaza de españa ומשם המשכנו לעוד מלא מקומות יפים בעיר Smileys

,Gran vía , Callao, Puerta sol, Congress De los diputados, Museo del Prado

Parque retiro

הסתובבנו ברחובות, חווינו את מדריד היפה, את האווירה המדהימה שיש פה ואפילו בזמן החופשי שתינו סטראבקס קרררר Smileys סיימנו את הסיור בפארק יפיפה של העיר, ומשם חזרנו לארוחת ערב במרכז ול- welcome party יחד עם כוללללם כאן!!! (כמובן ששמנו להם קצת שירים גם בעברית ורקדנו יחדSmileys )

בסיום המסיבה הצוות הספרדי לימד את כולנו שיר שאותו נשיר בכל ערב יחד לפני השינה

https://www.musica.com/letras.asp?letra=805518 ( אתם מוזמנים גם ללמוד אותנו ולשיר יחד איתנו בכל ערב Smileys )

למרות שהיה חםםם היום מאוד, שתינו המון המון מים ודאגנו שהיום יעבור בנעימים!!! Smileys

היה לנו יום ארוךךךך ומחר מחכה לנו עוד יום מלללא בלימודים, פעילויות ואפילו אנחנו הולכים לבריכה !!