מדריד - ספרד 17.7.2022

היום הראשון !!!

שלום לכל ההורים!!! Smileys

וואוו !!!! איזה יום עבר עלינו מאתמול בלילה, כשנפרדנו מכם אי שם בנתב״ג ב00:00 ועד עכשיו שאנחנו כבר לקראת שינה בלילה הראשון שלנו במרכז המהממם שלנו פה במדריד Smileys

אחרי שנפרדו מכם, עברנו את התורים באופן חלק והגענו מהר לדיוטי פרי- שם היה זמן חופשי והילדים עשו קניות, אכלו משהו והתחילו להכיר אחד את השנייה ולהתרגש יחד Smileys

עלינו לטיסה, נרדמנו כל הדרך וכשהגענו למדריד בבוקר חיכו לנו המדריכות והנהג שלקח אותנו למרכז !

היום היה לנו בעיקר יום של התאקלמות ומנוחה, כל אחד ואחת קיבל את החדר שלו לשבועיים הקרובים, נחנו קצת מהדרך הארוכה שעברנו וגם התחלנו להכיר את המרכז שלנו ואת הילדים מכל העולם שגם נמצאים פה!

לקראת הערב, אחרי ארוחת הערב המדריכים הספרדים עשו לנו סיור, הראו ואמרו לנו את כל מה שאנחנו צריכים לדעת על המרכז היפיפה שלנו! פגשנו גם את שאר הילדים, התחלנו להכיר אותם והתחלקנו לקבוצות  Smileys

מחר מחכה לנו יום עמוס שמתחיל בארוחת בוקר, התחלת הלימודים בקבוצות וממשיך למלללא פעילויות ואפילו כבר סיור במדריד!!!!!! איזה התרגשות !!! Smileys

הילדים מהממים, מתוקים ומתאקלמים לאט לאט לשגרה החדשה, הכיפית והמרגשת שמחכה להם בשבועיים הקרובים!

עבר עלינו יום ארוך מאודדד ועכשיו הגיע הזמן ללכת לישון, לאגור כוחות לקראת היום העמוס והכיפי שמחכה לנו מחר!!