אוקספורד 14.7.2019

היום השלושה עשר בסאמר סקול!

הבוקר קמנו לבוקר קריר וגשום – אבל למזלנו בהמשך היום המזג אוויר היה לטובתנו! היה שמשי וקריר. לפחות לא חם כמו שהיה לנו לפני כמה ימים, וללא גשם!Smileys

אחרי ארוחת הבוקר נסענו לעיר שנקראת באת' – Bath. עיר מאוד יפה עם נוף שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים ורגילים מאוקספורד. הכל היה מלא צמחייה ירוקה ובכללי הייתה שם אווירה אחרת לגמרי. גילינו שזה אחד מהמקומות הכי יקרים לשכור/לקנות דירה באנגליה! Smileys

בנוסף לזה, הסופרת ג'יין אוסטין כתבה את הספרים המוכרים והידועים שלה בעיר הזו. אבל רובנו לא ממש ידענו מי זו... Smileys

הסתובבנו בעיר עם סיור מודרך וראינו כמה אתרים מרכזיים.  בעיר המעיינות החמים היחידים באנגליה! מספרים כי למים שם יש יכולות סגולה – אבל קיבלנו המלצה אישית מניסיון מהמדריכה שלא כדאי לנו לנסות כי יש להם טעם מזעזע!
קיבלנו זמן חופשי להסתובבות בעיר – היו הרבה זמרי ונגני רחוב, חנויות מקומיות ומסעדות קטנות וחמודות.
בנסיעה חזרה לאוקספורד חלקנו ניצלנו את הזמן להשלמת שעות שינה וחלקנו לבילוי כמעט אחרון עם חברים ממדינות שונות. כל מי שהיו איתנו בשבועיים האחרונים חוזרים הביתה, אבל בשעות שונות, לכן יש לו"ז שונה לכל מדינה ופעם אחרונה שנראה אותם יהיה מחר בארוחת הבוקר! כמה דמעות של פרידה כבר נראו היום... Smileys
בערב קיבלנו זמן התארגנות ברוגע – התחלנו לארוז ולסדר את החדרים שלנו. מי שסיים בחר בין צפייה בסרט או משחק פינג פונג. כמובן שגם קפצנו פעם אחרונה לסופר להצטייד בחטיפים לקראת הטיסה ובשביל לקחת איתנו הביתה!

כולנו מתקשים להאמין שהסוף הגיע אך גם מאוד מצפים לראותכם ולהגיע הביתה!Smileys

אנחנו מזכירים לכם שאנחנו עולים ביום ראשון (מחר) בשעה 22:20 (שעון אנגליה) על טיסה מספר LY 318, שעת נחיתה – 05:05 (שעון ישראל) ביום שני!