אוקספורד 14.7.2019

יום שישי הגיע - והוא בא בדיוק בזמן!

הבוקר קמנו למזג אוויר טיפוסי ואופייני לאנגליה – מזג אוויר קריר ואפור! לקראת הערב גם התחיל גשם קל... Smileys

הבוקר גם לראשונה הגענו כל הקבוצה בזמן למפגש בוקר! עד היום היו איחורים של דקה או שתיים – שזה בכלל לא נורא, אבל בכל זאת איחור. אתמול בערב סיכמנו כל הקבוצה שאנחנו לא רק מגיעים בזמן – אלא גם מקדימים! וכך היה, כולם היו 5 דקות לפני הזמן כבר מוכנים! Smileys

אחרי ארוחת הבוקר הלכנו למוזיאון Ashmolean – מוזיאון אומנות וארכאולוגיה המספר על תרבויות קדומות ועכשוויות... ראינו שם מומיות מצריות וגם עתיקות רומאיות. הסיור היה מעניין, אך היינו חדורי מטרה וממוקדים לקראת החלק השני של הבוקר – זמן חופשי בעיר! אנחנו מגלים על עצמינו יכולות חדשות: תוך שעה לבקר ביותר מ-10 חנויות שונות! Smileys הזמן החופשי נעים לנו מאוד. כן, גם בגלל האפשרות לבזבז קצת... אבל בעיקר כי זה באמת זמן שלנו – אנחנו מסתובבים בזוגות (או יותר) ומכתיבים לעצמינו את הקצב שלנו. Smileys

חזרנו לארוחת צהריים והיישר לאחה"צ לימודים אחרון! לסיום קיבלנו תעודות שאנחנו בוגרי סאמר סקול באנגליה! היה כיף ונעים עם המורים ועצוב להיפרד. עם זאת... הם בכל זאת מורים, אז המשכנו הלאה די מהר... Smileys

במקום ארוחת ערב שגרתית – כל הקבוצה הישראלית חזרה למגורים לערב פיצות כפרס על ההגעה המרשימה בזמן הבוקר!  Smileys לפיצות לקח הרבה מאוד זמן להגיע... מדהים איך כל דבר שונה במדינה אחרת, יש דברים שברור שיהיו שונים ואנחנו גם יכולים לצפות זאת, אבל עם הפיצות הופתענו! Smileys

זללנו פיצות והלכנו לדיסקו! כהרגלנו, היינו קצת סקפטיים לגבי הדיסקו... Smileys שבוע שעבר הוא היה נהדר, גם- אבל לא רק, בגלל הקבוצה האיטלקית שהייתה שקצת דומה לנו באופי ובאנרגיות. אך כמובן שבסוף הדיסקו היה נהדר! כולנו רקדנו ושמחנו מאוד! Smileys

לא יאומן שמחר זה היום המלא האחרון שלנו בסאמר סקול, אנחנו כבר מתחילים להתגעגע...