אוקספורד 14.7.2019

היום התשיעי שלנו באוקספורד!

הורים יקרים ואהובים - חזרנו אתמול בשעה מאוחרת מלונדון ולכן רק עכשיו מתפרסם היומן המסע... אבל רק לפני שנצלול לחוויות לונדון – נתחיל עם הבוקר! Smileys

השבוע שיעורי האנגלית מתקיימים בשעות אחה"צ! אז אחרי ארוחת הבוקר, הלכנו לפארק לפעילויות. הפעילויות הראשונה שהייתה היה אתגר קבוצתי שנקרא – אתגר הספגטי! תוך 20 דקות, עם 20 "מקלות" ספגטי ומרשמלו בלבד היינו צריכים לבנות את המגדל הכי גבוה. בתחילת הפעילות עוד היינו קצת רדומים, אבל לאט לאט נכנסנו לאנרגיות תחרותיות. את המשך הבוקר בילינו בפעילויות ספורט בפארק – משחק הדגל ענק ובייסבול. Smileys

במקום להמשיך בלו"ז הרגיל שכולל את השיעורים אנגלית, הלכנו להחליף בגדים ולאכול ארוחת צהריים זריזה – ועלינו רק הקבוצה הישראלית על מיניבוס כשפנינו ללונדון! הצטרף אלינו ג'ק, מדריך מקומי אהוב ומצחיק מאוד! Smileys

תחילת הלכנו לשתות קפה/תה קר בסטארבקס – כי היה מאוד חם! משם המשכנו למוזיאון המאדם טוסו – מוזיאון מלא בדמויות מפורסמות שונות עשויות שעווה. זה היה ממש מגניב! ראינו שם כל מיני דמויות מגניבות ומעניינות כמו שחקני הוליווד, זמרים אהובים וגיבורי על! מן הסתם גם היו כמה דמויות פחות מרגשות עברנו כמו משפחת המלוכה הבריטית וראשי ממשלה של מדינות שונות... Smileys
לארוחת הערב קיבלנו ואוצ'רים ויכולנו לבחור מבין 4 אופציות איפה בא לנו לאכול! זה היה פינוק מרענן ממש.. האופציות היו – מקדונלדס, סושי, KFC או פיצה האט. משם המשכנו לתאטרון לראות את המחזמר "אלדין" ההתרגשות הייתה גבוהה מאוד – האולם גדול, קיבלנו מקומות מצוינים ואז כשהמופע התחיל – לא האמנו שמחזמר יכול להיות כל כך יפה ומושקע! התפאורה הייתה מרשימה, השירים היו (כמובן מוכרים) כייפים, המשחק היה מצחיק. נהנו כל כך! עבור חלקנו זו פעם ראשונה שאנחנו רואים מחזמר וזו הייתה חוויה ראשונית מושלמת!

זה היה אחר הצהריים מאוד מהנה ומגבש עברנו. היה מאוד מרענן להיות רק הקבוצה של הישראלים – קבוצה קטנה, אינטימית שנותנת ביטחון אחד לשנייה. ובכלל, לפספס שיעורים היה לנו כיף מאוד! SmileysSmileys

לנו מצפה יום חם היום - מזל שכישראלים אנחנו רגילים לחום הזה... לבריטים קצת קשה להתמודד! Smileys