אוקספורד 14.7.2019

היום השמיני באוקספורד!

שבוע חדש – חזרה "לשגרה"! Smileys

בבוקר בזמן ארוחת הבוקר פגשנו את הקבוצה החדשה שהגיעה מסין! אין ספק שהם מאוד שונים מהקבוצה האיטלקית שעזבה וכבר התרגלנו אליה... התרבות מאוד שונה וזה הולך להיות אתגר תרבותי מלמד עברנו! Smileys
התחלקנו לכיתות והתחלנו בלמידה. השבוע יש לנו שתי מורות חדשות! פגשנו אותן כבר אתמול בערב ומאחת מהן קצת חששנו – יש לה אופי מאוד בריטי! Smileys אך בפועל השיעורים איתה היו מאוד מלמדים ונעימים. היום בשיעור עשינו רשימה של חמישה דברים שניקח איתנו לאי בודד... זה מאוד נחמד ללמוד ככה אנגלית- בצורה של משחק ושיחה. בהחלט נתגעגע לזה כשנחזור לשיעורי אנגלית בבית הספר! Smileys

אחר הצהריים הלכנו למוזיאון Pitt Rivers שזה מוזיאון ששייך לאוניברסיטת אוקספורד ובו מייצגים היסטוריים ומייצגי טבע. ראינו שלדים של דינוזאורים, פוחלצים של חיות שונות כמו דוב וקופים. אפילו היה שם עכביש (חי!) מסוג טרנטולה מברזיל! כל פעם שאנחנו שומעים את המילה "מוזיאון" אנחנו קצת נרתעים, אבל תוך כדי מגלים עיניין וסקרנות רבה.

משם המשכנו לפארק לקצת משחקים כמו כדורגל ותופסת ורביצה על הדשא...
לאחר ארוחת ערב הלכנו לפעילות היכרות וגיבוש עם הקבוצה החדשה שהגיעה אך היינו כבר מותשים מהיום הארוך... ההליכה למוזיאון הייתה (יחסית) ארוכה ומזג האוויר (יחסית) חם. אז מור מיקה המדריכה שחררה אותנו קצת יותר מוקדם מהפעילות וכולנו עברנו בסופר המקומי על מנת לקנות קצת צ'יפנוקים... תמיד כיף!SmileysSmileys

מחר זה אחד מהימים שהכי ציפינו להם בסאמר סקול! אנחנו מאוד מתרגשים... נספר לכם כמובן מה ואיך היה!