אוקספורד 14.7.2019

היום השביעי של הסאמר סקול!

היום בילינו את היום שלנו בעיירה בשם – Stanford upon Avon שזו עיירה קטנה ומקסימה בה חי ויליאם שייקספיר.
כשעלינו על האוטובוס, עוד באוקספורד, גילינו עטלף חי ומפוחדSmileys! היו רגעים של מתח ולחץ, אבל אז פופי, אחת מהמדריכות הבריטיות, הצליחה לתפוס אותו בידיים שלה והצילה את הנסיעה שלנו!

הגענו לשם בשעות הבוקר המאוחרות אחרי ארוחת בוקר ונסיעה של כשעה.

תחילה קיבלנו זמן חופשי להסתובב ולספוג קצת מהאווירה המקומית. התקיים שוק אוכל ואומנות מקומי ומזג האוויר היה נעים. Smileys
היום הגיע תלמיד חדש מסין שהצטרף אלינו בזמן החופשי – הוא מאוד הצחיק אותנו בגלל השוני בתרבויות. בהמשך היום הוא גם נתן לנו לטעום חטיפים סינים שהוא הביא איתו כמו למשל ביצה עם סויה! חלקנו היינו אמיצים וטעמנו מהחטיפים ולחלקנו הספיק הריח בשביל לוותר על החוויה... הזמן איכות איתו רק התחיל אבל אין ספר שישאר כזיכרון לעוד הרבה מאוד זמן! SmileysSmileys

בתום הזמן החופשי התחלנו בסיור רגלי מודרך בעיירה. ראינו את הבית בו שייקספיר נולד, נפטר וכתב כמה מהיצירות האהובות והמוכרות שלו. ידעתם שהוא נולד ונפטר באותו תאריך?! בהפרש של כמה שנים טובות כמובן...
ראינו גם את המקום בו הוא קבור ועל הדרך זכינו לראות בית קברות נוצרי עתיק. עבר חלקנו זו הייתה פעם ראשונה, זה כל כך שונה ממה שאנחנו מכירים שזה היה נראה תפאורה מסרט אימה!
כשהגענו חזרה לבית הספר אכלנו ארוחת ערב והתחלנו להיפרד מהקבוצה האיטלקית שמחר כבר חוזרת הביתה... Smileys

את הערב העברנו בפעילות רגועה במגורים. חלקנו ראינו סרט, חלקנו בחרנו לשחק פינג פונג וחלקנו כבר פרשנו לחדרים לזמן מנוחה שקט ואישי. בנוסף חגגנו יום הולדת לקרלה, תלמידה שהגיעה ביחד עם אחותה מצרפת. היא כל כך התרגשה מהחגיגה והעוגות – ללא ספק עשינו לה יום הולדת בלתי נשכחת!Smileys

סוף השבוע נגמר ומחר מתחיל לו שבוע חדש. אנחנו חוזרים לשגרה של לימודים!