אוקספורד 14.7.2019

לונדון כן מחכה לנו!

היום בילינו את היום שלנו בלונדון!! Smileys

קמנו בבוקר כרגיל והלכנו לאכול ארוחת בוקר, אך במקום ללכת לשיעורים – עלינו על אוטובוס ונסענו ללונדון! ניצלנו את הנסיעה שלקחה כשעה וחצי לקצת מנוחה והשלמת שעות שינה...
הגענו העירה והופתענו כמה אנשים יש ברחובות בהשוואה לאוקספורד! סוף סוף גם שמענו קצת עברית ברקע מישראלים שהם לא אנחנו...

המדריכה הבריטית שליוותה אותנו היום, אלה, עשתה לנו סיור רגלי בעיר והראתה לנו מקומות תיירותיים מרכזיים כמו הביג בן, המבנה של הפרלמנט הבריטי ועוד. בדרך עברנו בגן עם פסלים של אנשים ששינו את ההיסטוריה כמו  מהאטמה גנדי, נלסון מנלדה ונשים שונות מהתנועה הסופרז'יסטית. כרגיל, המדריכה הופתעה מכמה סקרנים וכמה ידע יש לנו! SmileysSmileysSmileys
הדבר הכי כייפי שעשינו היום היה לעלות על ה- London Eye, שזה בעצם גלגל ענק שמגיע לגובה של 135 מטר במהירות של 0.9 קמ"ש! זכינו לראות מלמעלה את המקומות שבהם ביקרנו, בנוסף כמובן לעוד הרבה נוף. זו הייתה חוויה נהדרת ואפילו מגבשת!

בסוף היום, כשאנחנו זוללים גלידה ונחים מכל ההליכה, רגע לפני שעולם חזרה לאוטובוס, ראינו הפגנה נגד הברקסיט (פרישת הממלכה המאוחדת מהאיחוד האירופי) חלקנו לא ידענו כל כך מה זה ומה זה אומר, אז זו הייתה הזדמנות ייחודית עברנו ללמוד על האתגרים של אנגליה בימינו. אלה המדריכה הבריטית סיפרה קצת על דעתה והחוויה שלה בתור תושבת, ומור מיקה המדריכה הישראלית עזרה לנו להבין את התמונה הכללית והרחבה. זה היה לנו מאוד מיוחד לראות איך מדינה אחרת מנהלת מחאה והפגנה Smileys

מנגד לנסיעה הלוך –הנסיעה חזור לקחה לנו יותר זמן בגלל הפקקים של המחאה ובחרנו לא לנצל אותה למנוחה. האווירה באוטובוס הייתה כייפית ומצחיקה! מחר הרבה מהחברים שלנו במדינות אחרות חוזרים לארצם, אז הנסיעה הזו הייתה הזדמנות עבורנו אחרונה לבלות איתם Smileys

הגענו חזרה לבית הספר באוקספורד ישר לארוחת הערב כשאנחנו כבר ממש מותשים מיום מלא חוויות. חשבנו שאנחנו מוכנים לנוח, אך איך שהגענו לפארק, לפעילות ספורט שמתקיימת כל ערב, פתאום כל האנרגיות שלנו חזרו ושיחקנו משחק תוספת סוער! אך בכל זאת קיבלנו היום קצת יותר זמן חופשי בערב בשביל לנוח מהיום העמוס ולאגור כוחות ליום טיול נוסף שמתקיים מחר!