אוקספורד 14.7.2019

יום שישי את יודעת, יש בעיר מסיבה!!

לכבוד היום השישי בשבוע התעוררנו לבוקר עם מזג אוויר אנגלי טיפוסי! השמים אפורים, הרבה גשם, שמאוד שונה מהגשם הישראלי. הגשם ליווה אותנו לאורך כל היום!
בהתאם, גם ארוחת הבוקר שלנו תפסה אופי אנגלי – הייתה שעועית לבנה ברוטב אדום, האש בראוניז, תפוחי אדמה ועוד כל מיני דברים מוזרים שהאנגליים אוכלים בבוקר! אנחנו די נשארנו עם המוכר והידוע לנו...

Smileys

אחרי ארוחת הבוקר התחלקנו לכיתות הלימוד שלנו כרגיל. אך בסוף שבוע חלק מהקבוצות עוזבות ובמקומן יגיעו אחרות – ככה שזה היה הבוקר האחרון שלנו בכיתות בהרכב כמו שאנחנו כבר מכירים ורגילים. מעניין מי יגיע שבוע הבא!

בצהריים נפרדנו מקמרון – המדריך הבריטי שקיבל אותנו בשדה תעופה ביום שנחתנו וליווה אותנו בשבוע אחרון. מאוד התחברנו אליו והיינו עצובים לשמוע שהוא חוזר הביתה! איחלנו לו בהצלחה בתקווה לפגוש אותו שוב ביום מן הימים... Smileys

אחר הצהריים יצאנו העירה, כשאנחנו מתמודדים בגבורה רבה עם הגשם (למזלנו לא כל כך קר – רק גשום!) סיירנו במוזיאון של אומנות מודרנית. היינו קצת ספקטים לגבי המוזיאון הזה, אבל גילינו שם יצירות מאוד יפות שהובילו לשיחות מאוד מעניינות. הייתה שם תערוכה של אמנית בשם – Claudette Johnson שיצרה תערוכה המספרת את החוויה של נשים שחורות בעולם והאתגרים שלהן.
אחרי המוזיאון קיבלנו זמן חופשי להסתובבות וקצת שופינג בעיר. חששנו שהגשם יקשה עלינו, אבל כולנו חזרנו עם שקיות מרוצים מאוד!  מצפים כבר להזדמנות הבאה להסתובב ולבזבזSmileys

לפני ארוחת ערב החלטנו לעשות קבלת שבת, בעיקר בשביל החוויה המשותפת שלנו אבל גם בשביל להראות וללמד את החברים שלנו ממדינות אחרות על השבת וקצת-קצת על היהדות.
הקבלת שבת הייתה מאוד מיוחדת, כל אחד מאיתנו מגיע מבית עם מסורות והרגלים שונים ובכל זאת, הצלחנו להרגיש כמו משפחה לערב שישי! SmileysSmileys

אז כמו שפוליקר שר לו בשיר המוכר, פתחנו את הסוף שבוע במסיבת ריקודים סוערת כשכולנו לבושים חגיגי כיאה לסיום שבוע!

אבא ואמא יקרים, אנחנו מאוד נהנים! הלוז עמוס ותמיד יש משהו כייפי שמתרחש! לפעמים אנחנו לא מספיקים לדבר איתכם כמו שצריך אבל תדעו שאנחנו בסדר, נהנים ומלאים בחוויות.