לוס אנג′לס 08.7.2019

LAS VEGAS!!

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר אחרונה בחדר האוכל המושלם של UCLA .

לאחר שהעמסנו את כל הציוד ונפרדנו סופית מכולם עם עוד כמה דמעות התחלנו בנסיעה אל היעד הבא שלנו.Smileys

לאחר כמעט 4 שעות ועצירה של ארוחת צהריים במסעדת המבורגרים בדרך הגענו ל..

לאס ווגאססססס!!!! Smileys כמה שזה נראה יפה בסרטים זה לא משתווה ללהיות פה עם כל האורות והבתי מלון המטורפים.

הגענו למלון וקיבלנו חדרים יחסית מהר. החדרים מהממים! הילדים התלהבו מהמלון ומגודל המיטות.

שמנו את הדברים ומיד יצאנו לסטריפ שהוא הרחוב המרכזי של העיר.

ביקרנו במלון ניו יורק ניו יורק, זה ממש ניו יורק בקטן! מלון ונציה, מופע המזרקות המפורסם והמרהיב במלון בלאג'יו ואפילו התפרצות הר געש במלון מיראג'.

כמובן שהילדים לא פיספסו הזדמנות לשופינג בחנות של M&M ובחנות שלמה המוקדשת כולה לקוקה קולה.Smileys

ביחד עם השלל חזרנו למלון להתארגן בזריזות ויצאנו לאכול ארוחת ערב במסעדה איטלקית.

לאחר מכן ראינו מופע של cique de solie שזה מופע קרקס כמו שרק בווגאס אפשר לראות!!

לאחר יום ארוך וגדוש בחוויות חזרנו למלון מותשים לשנת מלכים!

מחר אנחנו נוסעים לגראנד קניון..לא ייאמן שמחר זה כבר הלילה האחרון!