מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 08.7.2019

היום אחרון בלוס אנג'לס!!

שלום לכל ההוריםSmileys,

 

היום קמנו ליום האחרון שלנו באוניברסיטת UCLA המדהימה בלוס אנג'לס, ופתחנו אותו כרגיל בארוחת בוקר מדהימה ומלאה בכל טוב.

 

לאחר ארוחת הבוקר ניגשנו לעבר האולם יחד עם חברינו לכיתה ושם הצגנו את ההצגות שהכנו. כל הצגה ארכה ברבע שעה-20 דקות כשכל אחד בחר נושא אחר להציג וניכר שכולם השקיעו בתלבושות, בטקסטים ובנושאים אשר היו מאוד מעניינים. כל ההצגות היו מעולות והוכיחו את השינוי שכל הילדים עברו במהלך השבועיים שלנו כאן, כאשר כולם השתפרו, צברו ביטחון והתקדמו בכל הקשור ללימודי האנגלית, והיה פשוט תענוג לראות את כל הילדים ביחד על הבמה!

 

לאחר סיום ההצגות ניגשנו לחלק מרגש וסוחט דמעות לא פחות והוא שלב חלוקת התעודות כאשר הילדים עלו בזה אחר זה לבמה וקיבלו תעודת סיום קורס מהמורים שלימדו אותם ומהמנהלים של ארדמור. כולם התרגשו, היו חלק שאפילו הזילו דמעה, שהרי ברגע זה נפל האסימון לכולנו שבעוד כמה שעות אנו עתידים להיפרד מהאוניברסיטה, המורים וכמובן מהחברים היקרים שהכרנו ולעשות את דרכנו לעבר לאס וגאס.

 

כאשר סיימנו את הטקס ולאחר ארוחת הצהריים ארזנו את עצמנו ונסענו לעבר הסיור האחרון שלנו בלוס אנג'לס, כאשר היום חיכה לנו סיור רכוב באוטובוס במסגרתו עצרנו לתצפית בגריפית' פארק אשר נמצא בשמורת טבע ובנקודת תצפית גבוהה ומגניבה לכיוון השלט המפורסם של הוליווד אותו כולם לבטח מכירים, ובנוסף גם יצא לנו לעבור ברחוב "אולברה" ולעשות שם סיור קצר. רחוב "אולברה" הוא רחוב ממש מגניב שיש בו מעין שוק ובזארים שונים ובו כל מיני חנויות קטנות ומגניבות שניתן לספוג מהן את הוייב המדהים של לוס אנג'לס.

 

לאחר הסיור האחרון שלנו בלוס אנג'לס חזרנו לאוניברסיטה שערב פרידה אחרון מכל החברים המיוחדים שהכרנו וכמובן שגם מהמדריכים של הקבוצות הזרות וכמובן המורים והמדריכים המקומיים אשר ליוו אותנו לאורך כל התקופה, היו לא מעט דמעות לקראת הפרידות  אבל אין מה לעשות וזה חלק נוסף בחוויה המדהימה והמעצימה של הסאמר סקול, וגם לומדים בה איך להיפרד.

 

לאחר מכן כל אחד עבר לארגן את חפציו ותיקיו לקראת הנסיעה שלנו מחר ללאס וגאס,

נעדכן אתכם בהמשך מהחוויה שצפויה להיות שונה לחלוטין ממה שהכרנו עד היום בסאמר סקול Smileys

 

אז שיהיה לכולנו לילה טוב,

מקבוצת לוס אנג'לס שמחר הופכת לקבוצת לאס וגאסSmileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה