מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 08.7.2019

יום שישי הגיע! בפעם האחרונה בלוס אנג'לס

"יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן...."

 

שלום לכל ההורים היקרים,

 

הגענו לסופ"ש האחרון שלנו בלוס אנג'לס ובסאמר סקול כאשר אנחנו פותחים את יום שישי שלנו בארוחת בוקר טובה, מזינה וטעימה ואחריה המשכנו לעבר השיעור האחרון שלנו בסאמר סקול!!

 

קצת עצוב, אבל לא ספק מלמד ומעשיר שהצלחנו ללמוד במשך שבועיים שלמים באנגלית, להשתפר, ללמוד הרבה אוצר מילים חדש וכמובן להכיר הרבה מאוד חברים חדשים מהרבה מאוד מדינות. המשכנו גם היום לעשות את ההכנות האחרונות שלנו לקראת ההצגה הכיתתית אשר עבדנו עליה יחד עם חברינו במהלך השבוע ומחר נציג אותן למול כל הכיתות האחרות.

 

העבודה על ההצגות הייתה מעשירה, מאתגרת, חוויתית וכיפית ובמסגרתה למדנו הרבה מאוד אוצר מילים, התקרבנו לחברים שלנו מכל העולם, וכמובן שאנחנו עכשיו מרגישים הרבה יותר בטוחים, שולטים וחזקים באנגלית שלנו ולא מפחדים לדברSmileys!

 

לאחר השיעורים המשכנו לארוחת צהריים אמריקאית טיפוסית, אחריה נחנו מעט ואז המשכנו אל עבר פעילויות אחר הצהריים שלנו. היום הכינו לנו פעילות סיום בקמפוס אשר נמשכה גם לערב כאשר היה לנו מסיבת בריכה מטורפת ואדירה במסגרתה בשעות הערב הכינו לנו BBQ טעים ומשביע, בילינו, רקדנו והשתוללנו יחד עם החברים היקרים שלנו במסגרת הפעילות האחרונה שלנו בקמפוס, ולאחר ששמחנו, חגגנו והתעייפנו פרשנו למקלחת ולחדרים.

 

ניצלנו את הערב לשיחות בחדרים יחד עם שאר החברים ולאחר מכן פרשנו לישון על מנת להטעין מצברים לקראת הצגת הסיכום שלנו מחר במסגרת שיעורי האנגלית שלנו.

 

אז הורים יקרים, שיהיה לכם לילה (לפני אחרון) טוב מלוס אנג'לס, ומחר נתחיל בהכנותינו לקראת הנסיעה ללאס וגאס,

מקבוצת לוס אנג'לס שבקרוב תיהפך לקבוצת לאס וגאס  Smileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה