לוס אנג′לס 08.7.2019

יוניברסל סטודיוס!!!

היום היה לנו את אחד הימים היותר כיפים, מלהיבים ומטורפים שהיו לנו עד עתה בסאמר סקולSmileys. היום כפי שבטח ניחשתם מהכותרת נסענו ליום חוויתי, מטריף, מלהיב ואדיר בפארק השעשועים "יוניברסל סטודיוס הוליווד".

לאחר ארוחת בוקר קלילה וטעימה התחלנו את דרכנו לעבר אחת האטרקציות האדירות ביותר להן חיכינו במהלך כל הסאמר סקול, עלינו על האוטובוסים ונסענו ליום שלם ב"יוניברסל סטודיוס הוליווד". במהלך הנסיעה כבר ניתן היה להרגיש את ההתרגשות העצומה שעטפה את כל הילדים (וגם אותי אני לא אשקר...) לקראת ההגעה לפארק.

כאשר הגענו לפארק נדהמנו לגלות את הגודל שלו, את כמות האנשים וכמובן את כמות המתקנים העצומה. כמובן שהשתדלנו במהלך היום שהיה לנו להספיק כמה שיותר מתקנים, רכבות הרים ואטרקציות מיוחדות אשר כולן היו קשורות בדרך כזאת או אחרת לסרטים המפורסמים ביותר שיש-כמו לדוגמה מתקנים ורכבות שקשורות להארי פוטר, מהיר ועצבני, פארק היורה והמומיהSmileys

כמו כן, הספקנו ליהנות ממופעים אשר הוצגו ברחבי הפארק, מופעים מרהיבים ומדליקים של אקרובטים שונים, וכן מופעים של שחקנים אשר התחפשו לדמויות המפורסמות מהסרטים, ואנחנו כמובן ניצלנו את הרגע ועשינו איתם לא מעט סלפים שהילדים בטוח יראו לכם כשיחזרו הביתה.

כמובן שבין כל האטרקציות והמופעים אכלנו, היו כאלה שבחרו אוכל אמריקאי כמו המבורגרים, נקניקיות, אוכל איטלקי כמו פיצות וכמובן סטארבקס אשר כולנו בחרנו לקנח איתו את הארוחה.

לאחר יום עמוס, מעצים ומעשיר וכמובן יותר מהכל כיף וחוויתי חזרנו חזרה לאוניברסיטה, תשושים אך מרוצים, עשינו פעילות ערב קצרה של הקבוצה שלנו ואז התפצלנו לנוח בחדרים לקראת שינה, כי באמת שהיום היה אחד הימים היותר מעייפים שהיו לנו.