מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 08.7.2019

יום עשירי בלוס אנג'לס הקסומה!

בוקר טוב לכל המשפחותSmileys

 

את הבוקר פתחנו כמו תמיד בארוחת בוקר מזינה וטעימה באוניברסיטה הטובה בעולם- UCLA.
הבוקר היה קצת יותר חם מהרגיל מהימים האחרונים אבל למזלנו האוניברסיטה ממוזגת אז השתדלו להישאר כמה שיותר בתוך מבנה סגור על מנת שלא נסבול מהחום.

 

לאחר ארוחת הבוקר המשכנו את היום שלנו והתפצלנו לכיתות הלימוד שלנו והמשכנו בלימודי האנגלית המעניינים והכיפיים שלנו יחד עם חברינו מכל העולם וכמובן עם המורים המקסימים שלנו. היום עבדנו בכיתה על הכנת הצגות אשר נציג אותן במהלך השיעור הלפני אחרון בסאמר סקול שמצפה לנו בסוף השבוע. כמובן שאת ההצגה נציג באנגלית באמצעות אוצר המילים שלמדנו לכל אורך הסאמר סקול, נכין תפאורות מעניינות וכמובן נארגן תלבושות על מנת שנייפה את הדמויות שלנו בהצגות. כל כיתה עובדת על הצגה משלה ונראה שמצפה לנו סופ"ש קסום עם הצגות מדהימות!

 

כאשר סיימנו את השיעורים בכיתות המשכנו לעבר אורחת הצהריים שם חיכו לנו המבורגרים ונקניקיות ולצדם כמובן הוגש לנו גם צ'יפס, טבעות בצל, רטבים שונים ומגשי ירקות כך שבאמת זכינו לאכול מכל הטוב האמריקאי אשר היה טעים ומשביע!Smileys

 

בהמשך, בשעות אחר הצהריים בהתאם למזג האוויר החם ששרר היום כולנו החלטנו ללכת לפעילות קיצית בבריכה. חלק בחרו לשחות בבריכה, אחרים שיחקו כדור-מים, וכמובן שהכל קרה יחד עם חברינו החדשים שהכרנו, אז באמת שהיה ממש כיף בבריכות האדירות של אוניברסיטת UCLA בלוס אנג'לס!

 

לאחר שסיימנו את הבילוי בבריכה המשכנו לארוחת הערב שם חיכו לנו פיצות כשכל  אחד קיבל את התוספת האהובה עליו כאשר דאגו במטבח האוניברסיטה שיהיו מגוון שיתאים לכל אחד. לאחר ארוחת הערב המשכנו למקלחת ולמנוחה קלה לקראת מסיבת דיסקו בינלאומית אשר ציפינו וחיכינו לה. הייתה מסיבה מטורפת יחד עם חברינו מכל העולם, נהנינו, רקדנו, השתוללנו והוצאנו את כל האנרגיות שעוד נשארו לנו מהיום הגדוש, כיפי ומטורף שעבר עלינו!

 

עכשיו, כאשר נותרנו ללא אנרגיות בכלל הגיע גם זמננו ללכת לישון ולצבור כוחות לקראת יום  מטורף ועשיר בפעילויות שמחכה לנו מחר!

בינתיים שיהיה לכולנו לילה טוב,

נמשיך כמובן לעדכן מחר!

קבוצת לוס אנג'לס ועדן המדריכהSmileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה