לוס אנג′לס 08.7.2019

יום תשיעי מהסרטים בלוס אנג'לס!

שלום לכולםSmileys

התחלנו את הבוקר שלנו בידיעה שהיום מחכה לנו יום מרגש במיוחד!

כמו כל בוקר התחלנו את הבוקר שלנו בארוחת בוקר מזינה על מנת לצבור אנרגיות להמשך היום, וכמובן שהמשכנו אל עבר כיתות הלימוד שלנו על מנת להמשיך לעבוד ולשפר את האנגלית שלנו שמשתפרת מיום ליום ומשיעור לשיעור. גם היום למדנו מלא אוצר מילים חדש יחד עם המורים התותחים שלנו אז דואגים להעביר לנו את השיעורים בכיף ובנעימים ודואגים שיחד עם כל ההנאה בסאמר סקול לא נשכח ללמוד אנגלית כמו שצריך.

לאחר השיעורים בבוקר וארוחת הצהריים חיכה לנו אחר הצהריים מרגש במיוחד ובו נסענו להוליווד!
עברנו בשדרת הכוכבים בה כל אחד מהכוכבים מטביע את כפות ידיו וזוכה לקבל כוכב, המשכנו לסיור באזור המפורסם ובאמת שזכינו באחר הצהריים מושלם ומרגש לכולנו, הרי כולנו חובבי סרטים מושבעים והוליווד הינה בירת הסרטים העולמית!Smileys

כדי לסגור את היום כמו שצריך, אז בהתאם ליום החוויתי שלנו בהוליווד לאחר ארוחת הערב שאכלנו חיכה לנו סרט של שודדי הקריביים עם ג'וני דפ! היה ערב מושלם שסגר לנו יום מדהים וחוויתי בבירת הסרטים העולמית!