לוס אנג′לס 08.7.2019

היום השלישי!

שלום לכל ההורים היקרים Smileys

אז לאחר שאתמול יצאנו לטיול הראשון שלנו היום חיכה לנו יום שלם אותו בילינו באוניברסיטה, וכשאנחנו אומרים בילינו אתם יכולים לסמוך על אוניברסיטת UCLA שבילינו בצורה הכי טובה וכיפית שיש!

כמו את הבוקר שעבר גם את הבוקר הזה פתחנו בארוחת בוקר מלאה ועשירה בכל טוב אשר עזרה לנו לפתוח את הבוקר באנרגיות חיוביות לקראת שיעורי האנגלית שחיכו לנו בבוקר.

בשיעורי האנגלית המשכנו לעבוד על הפרוייקטים שלנו, כאשר עכשיו נספר לכם שהפרוייקט עליו אנו עובדים הוא הקמה וייסוד של מדינה חדשה, מדינה שאנחנו בוחרים איך תיראה, מה הדברים שיהיו מיוחדים בה ושיהפכו אותה לשונה וטובה יותר מכל דבר שאתם מכירים! את המדינה אנחנו נקים יחד עם קבוצת הפרוייקט שלנו כאשר כל קבוצה כוללת מספר ילדים מכל מדינה שכל אחד מביא את מה שלדעתו הכי חשוב למדינה שתקום, וכמובן אל תשכחו שה-כל קורה בשפה האנגלית אז החוויה אפילו עוד יותר מגניבה Smileys

לאחר שיעורי האנגלית וארוחת הצהריים בה הכינו לנו היום כמיטב המסורת האמריקאית המבורגרים בלחמניה, עם צ'יפס, טבעות בצל וירקות טריים המשכנו לפעילויות אחר הצהריים שלנו. בין הפעילויות שהיינו יכולים לבחור היו כדורגל, כדורסל, בדמינגטון, ריקוד וכמובן מי שרצה שחה בבריכה הענקית והמטורפת של האוניברסיטה (אני אגלה לכם שכל הקבוצה הישראלית בחרה בבריכה כי היא באמת מטורפת).

לאחר שהתארגנו, ונחנו קצת ירדנו לארוחת הערב שהייתה מפנקת במיוחד הערב J אכלנו מאפים שהכינו לנו במקום, וופל בלגי , מילקשייקים שונים, לחמים וגבינות וכמובן שאיזנו את כל המתוק הזה עם ירקות טריים וטעימים.

לאחר ארוחת הערב ניגשנו להמשך פעילויות הערב והערב לאחר היום המטורף ומלא האנרגיות שהיה לנו החלטנו שהשבוע יהיה לנו ערב סרט רגוע יותר כדי שלא נשכח שאנחנו נמצאים בעיר שהיא בירת הסרטים העולמית !!! Smileys

אז אחרי יום מתיש מלא בפעילויות ובאקשן הגיע הזמן לישון ולהטעין מצברים לקראת היום שמחכה לנו מחר (בלי ספויילרים אבל מחר מצפה לנו היום הכי מטורף שיש!). Smileys