לוס אנג′לס 08.7.2019

יום שני 9.7

שלום למשפחות היקרות,

אז אחרי שאתמול היה לנו יום עמוס במיוחד שכלל טיסה ארוכה ונסיעות היום קמנו סופסוף והתחלנו את הסאמר סקול שלנו בלוס אנג'לס!!!!

קמנו בבוקר לארוחת בוקר עשירה ומפנקת שכללה מגוון לחמים, סוגים שונים של קורנפלקס, שוקו, גבינות, מיץ תפוזים וגולת הכותרת-פנקייקים אמריקאים אמיתיים...יאמי Smileys

אז אחרי שכולנו סיימנו את ארוחת הבוקר שלנו ושבענו, חולקנו לכיתות הלימוד בהתאם למבחן הרמה שעשינו אתמול בערב.

בכיתות פגשנו חברים חדשים ומגניבים מרחבי העולם ממדינות כמו סין, ברזיל ואיטליה והתחלנו לעבוד על הפרוייקטים שנגיש בסוף השבוע. מהר מאוד כולם התאקלמו ויחד עם המורים והחברים החדשים התחילו לעבוד ולשפר את האנגלית וכמובן שהכל נעשה בכיף ובאווירה טובה Smileys

לאחר שיעורים של כ-3.5 שעות יצאנו לארוחת צהריים שהייתה משביעה מאוד ובה אכלנו פסטות שונות, עוף שהיה עשוי בדיוק כמו ב-KFC וגרם לחלקנו לגשת ולקחת מנה נוספת (גם לי...) וצ'יפס ואחריה יצאנו להפסקת צהריים על מנת לצבור אנרגיות לקראת המשך היום.

בטוח שאלתם את עצמכם מה חיכה לנו להמשך היום, אז לא נשאיר אתכם במתח ונספר שיצאנו לטיול ראשון ומדהים בלוס אנג'לס האדירה והגענו לסיור בברלי הילס המפורסמת והמיתולוגית. זכינו לראות את כל המבנים והבתים היוקרתיים, את הרחובות הרחבים והיפים בשכונה היוקרתית וכמובן שלא שכחנו להצטלם עם השלט בכניסה לבברלי הילס כדי שתישאר לנו מזכרת מהטיול הראשון שלנו בסאמר סקול Smileys

כאשר חזרנו לאוניברסיטת UCLA המדהימה חיכה לנו ערב מלא בפעילויות בינלאומיות יחד עם החברים שהכרנו מכל העולם.

בערב ערכנו תחרויות שירה שונות כאשר כל מדינה בחרה מספר נציגים שביחד הרכיבו להקה ושרו את אחד השירים המפורסמים מאותה מדינה.

כולם היו טובים מאוד ועם אנרגיות מטורפות, אבל ללא ספק הלהקה הישראלית הייתה מעל כולם והקפיצה את כל האוניברסיטה עם השיר של נטע- באסה סבבה- שהילדים הברזילאים לא הפסיקו לזמזם אחרינו.

אז הורים יקרים, כאן אנחנו ניפרד ללילה טוב אחרי היום העמוס והנהדר שהיה לנו ונלך לישון על מנת שנוכל לצבור כוחות לקראת היום שמצפה לנו מחר...Smileys