לוס אנג′לס 08.7.2019

היום הראשון בסאמר סקול!

הורים יקרים!Smileys

וואו.. נגמר היום הראשון בסאמר סקול שלנו.

מה היה לנו היום?

נפגשנו בנתב"ג בשעה 21:00 בערב, מתרגשים מאוד, ולאחר חיבוקים, נשיקות ודמעות נפרדנו מההורים והתחלנו במסע לעבר הדיוטי פרי.Smileys

במהירות שיא עברנו את כל התחנות והבידוק הבטחוני והגענו לדיוטי פרי.

היו לנו שעה וחצי להסתובב וקנינו מלא דברים.Smileys

אחר כך הגענו לשער ועלינו למטוס, חלק נרדמו וחלק צפו בסרטים ושמעו מוזיקה לאורך הטיסה.

לאחר 12 שעות טיסה ארוכותתת מאוד, הגענו ללוס אנג'לס המטורפת!!!!Smileys

השעה היתה 6 בבוקר, ועברנו את הבידוק הבטחוני של ארצות הברית ויצאנו החוצה למזג אוויר נעים וקייצי. התחלנו בנסיעה לכיוון האוניברסיטה.

ואז... הגענו ל- UCLA המטורפתתתת והיינו בשוק ממה שראינו! ענקית, מהממת, מטופחת, מלא חדרי אוכלל, מגרשים, עשו לנו ארוחת בוקר אמריקאית, ואז סיור במקום ושיחת נהלים על מה מותר ומה אסור.Smileys

קיבלנו חדרים והיה לנו קצת זמן להתרענן ולהפרוק את הדברים, ואז עשינו מבחן רמה וכל אחד קיבל את הרמה המתאימה לו באנגלית.

מיד אחר כך יצאנו לארוחת צהריים מגוונת בחדר האוכל.

לאחר מכן הכרנו חברים מהעולם, שיחקנו קצת משחקי היכרות והיה ממש מצחיק וכיף איתם.

אכלנו גם ארוחת ערב ממש טעימהו אז היתה לנו מסיבת פתיחה מדהימה עם כל הילדים באוניברסיטה. אפילו ביקשנו שישימו לנו את TOY והראנו לכולם מאיפה באנו!SmileysSmileys

וזהו, עד כאן ליום הראשון והמדהים שעבר עלינו, אנחנו מותשים והולכים לישון ונעדכן אתכם מחר!