ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יום שבת - וול סטריט ומוזיאון 9/11

היי הורים יקרים,

איזה יום נהדר היה לנו היום!!

היום לא למדנו, ולכן יכולנו לקום קצת יותר מאוחר, לאכול ארוחת בוקר בכיף ולהתארגן לטיול של יום שבת.

הכרנו חבורה של איטלקים ממש חמודים שהתחברנו אליהם יותר אתמול במסיבה ולכן רצינו לטייל איתם גם היום. יצאנו יחד לטיול, הלכנו ביחד לתחנת הרכבת התחתית בכיף ושרנו שירים בדרך.

לקחנו את המעבורת מניו ג'רזי למנהטן והגענו למרכז הסחר העולמי. הבניין היה גבוה ביותר ומרשים מאוד. כמו כן, כל האיזור היה יפהפה. ראינו את האנדרטה של בנייני התאומים וזה היה מאוד מרגש לראות זאת. נכנסנו למוזיאון 9/11 ועשינו שם סיור בתערוכה של כל התמונות, קטעי הווידאו המצמררים והממצאים השונים מהבניינים.

משם המשכנו לארוחת צהריים בחוץ וסיור באיזור הבניינים הגבוהים והמרשימים של וול סטריט ועד לפסל השור המפורסם. אחר כך היה לנו זמן חופשי לעוד קצת שופינג מוצלח. Smileys

חזרנו עייפים אך מרוצים לארוחת ערב ופעילות ערב כיפית יחד עם כל חברי המרכז.

היה יום נפלא גדוש בחוויות והנה כבר מחר שבוע חדש ואחרון - לא להאמין!