ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

סופש בניו יורק

היי הורים יקרים,

הנה הגיע יום שישי, סופ"ש שני שלנו פה בארה"ב והזמן פשוט טס.

התחלנו את הבוקר עם לימודי האנגלית שלנו לפי הכיתות עם החברים מכל הקבוצות.

לאחר הלימודים, אכלנו צהריים והתארגנו ליציאה, והפעם - גריניץ' ווילג' וסוהו! Smileys

לקחנו את הרכבת התחתית שכבר התרגלנו אליה והגענו לגריניץ' ווילג', הלכנו קצת ברחובות והגענו לוושינגטון סקוור פארק - פארק יפהפה עם מזרקה באמצע. משם הלכנו לסוהו. חלקנו גם הלכנו לבקר את המקום שנמצא בו הבית של סדרת הטלוויזיה האהובה 'חברים'. Smileys

חלקנו המשיכו בסוהו, שם ישנו רחוב מלא חנויות מלהיבות ואווירה ניו יורקית נהדרת. היה ממש כיף ונעים, וגם יצאנו עם קצת קניות. Smileys

משם לקחנו את הרכבת התחתית חזרה והגענו לקמפוס, התארגנו קצת והתכוננו לארוחת ערב וקבלת השבת שלנו. היה מאוד משמח ומרגש לעשות שוב קבלת שבת יחד. גם המנהלים של המרכז הצטרפו אלינו לקידוש ושמחנו מאוד.

לאחר מכן, התארגנו עוד קצת לקראת חלוקת התעודות של חלק מהחברים שסיימו השבוע ומסיבה!

המסיבה היתה ממש כיפית, רקדנו וצחקנו ושמחנו וכל זה כשברקע מנהטן והמגדלים היפים של ניו יורק.

היה יום נפלא!!Smileys

מחר יום שבת. אין לנו לימודים אלא יום טיול שלם.