ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יום 11 - פסל החירות!!

היי הורים יקרים,

איזה יום נהדר היה לנו היום!!🤗

התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר טעימה, כדי לאגור אנרגיות לעוד יום מלא חוויות! 🤩

היום התחלנו משימות של פרוייקטים באנגלית עם חברי הקבוצה ממדינות שונות.  חלקנו עושים על פרסומות, ניהול כסף, איך לנהל מדינה ועוד.... וכל זה באנגלית!

לאחר הלימודים, הלכנו לאכול ארוחת צהריים ויצאנו לטיול - והפעם פסל החירות!! 😁

לקחנו את הרכבת התחתית וירדנו בתחנה של מרכז הסחר העולמי ועל הדרך זכינו לטעימה מהטיול שלנו בשבת. ראינו את המגדל החדש, את כל האיזור של האנדרטה וכל הבניינים הגבוהים והמרשימים מסביב. היה עוצר נשימה!

הלכנו בדרכנו עד לאיזור שממנו לוקחים את הסירה לעבר פסל החירות. היו המון אנשים שחיכו גם בתור, עלינו איתם לסירה והתחלנו בשיט. הנוף שהשתקף מהנסיעה של ניו יורק היה יפהפה ומרשים ביותר! וכשהגענו לפסל החירות גם התלהבנו מאוד וצילמנו הרבה. ירדנו מהסירה ועשינו סיבוב, קנינו לימונדה טעימה ומרעננת ונהננו מהמקום.

חזרנו חזרה עייפים אך מרוצים, ישירות לארוחת ערב ופעילות ערב. היה יום נפלא!Smileys

מחר כבר יום חמישי - לא להאמין איך הזמן טס פה.