ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יום תשיעי - מדיסון סקוור גרדן!

היי הורים יקרים,

רק הגענו לניו יורק אתמול והנה כבר היום יצאנו לטייל בעיר הגדולה! והפעם - מדיסון סקוור גרדן!

קודם כל התחלנו את הבוקר בלימודים, הכרנו קצת את המורים החדשים ועוד תלמידים מהמרכז והבוקר עבר ממש בכיף! Smileys

לאחר מכן, הלכנו לארוחת צהריים, התארגנו מהר ויצאנו לדרכנו. הלכנו מהמרכז לתחנת הרכבת התחתית, יצאה איתנו מדריכה בשם טאקירה שממש התחברנו אליה! היא היתה ממש מצחיקה והיה לנו פשוט מדהים איתה.

אחרי נסיעה של כ -20 דקות הגענו למנהטן. איך שיצאנו מהרכבת התחתית, התגלתה בפנינו העיר המדהימה עם נוף הבניינים הגבוהים וכל כך התרגשנו מהרגע ומהמראה הייחודי של העיר הזו.

נכנסנו לסיור מגניב וראינו את ההיכל וקיבלנו המון מידע מעניין על המקום ועל כל מי שהופיע בו. המקום נראה גדול ומרשים, נכנסו למקומות הVIP וראינו סרטון במציאות מדומה עם משקפות מיוחדות שדימו לנו מצב שבו יש הופעה. זה היה ממש מלהיב!! Smileys

אחרי הסיור היה לנו קצת זמן חופשי לאכול ולשתות משהו בעיר. בדרך חזרה תפס אותנו גשם! זה היה כיף שוב לחוות קצת גשם באמצע הקיץ. אחרי שהגענו למרכז שמחים ומרוצים, אכלנו ארוחת ערב,בילינו קצת עם החבר'ה החדשים והלכנו איתם לפעילות ערב.

מחר אנו יוצאים למוזיאון ולארוחת ערב בעיר!! Smileys הולך להיות מדהים!