ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

שבוע חדש - בדרך לניו יורק עוצרים לשופינג!

שבוע טוב הורים יקרים,

הנה התחיל שבוע שני בארה"ב, סיימנו את שבוע בוסטון - היה נפלא!!

לא להאמין שכבר עבר שבוע והנה כבר היום נסענו לניו יורק!!

התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר אחרונה בבוסטון, הורדנו את המזוודות, מסרנו מפתחות ויצאנו לעבר ניו יורק. איך שעלינו לאוטובוס חלקנו נרדמו וחלק שמעו מוזיקה באוזניות - היינו עייפים מהלילה האחרון בבוסטון ומהאריזות. Smileys

נסענו כ-3 שעות ועצרנו לשופינג בעיר ההאאוטלטים - Woodbury Common , שנראתה כמו עיירה קטנה של מלא חנויות ומותגים מכל הסוגים!! בילינו שם 3 שעות ועשינו המון קניות!!!Smileys

לאחר שסיימנו שם היינו שמחים ומרוצים והמשכנו לעבר ניו ג'רזי שהיתה במרחק של עוד כשעה. הגענו לאוניברסיטת סנט פיטרס שם אנו נתארח בשבועיים הקרובים! קיבלו אותנו ממש יפה, עלינו לחדרים, התארגנו, אכלנו ארוחת ערב וכבר הספקנו ללכת לפעילות ערב ולהכיר הרבה חבר'ה חדשים במרכז!! Smileys

מחר לאחר הלימודים אנו כבר יוצאים לטיול הראשון שלנו בניו יורק - למדיסון סקוור גרדן! אנחנו לא יכולים לחכות!