ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יום שבת - שייט צפייה בלוויתנים!

היי הורים יקרים,

איזה יום נהדר היה לנו היום!!

היום לא למדנו, לכן יכולנו לקום קצת יותר מאוחר.

קמנו בכיף, אכלנו ארוחת בוקר, קפצנו לסופר הקרוב לקנות קצת חטיפים ועוד.. התארגנו ויצאנו לטיול השייט שלנו! 🤩

לקחנו את הרכבת והגענו לאיזור המזח היפהפה, שם היו מלא סירות וברקע הבניינים המדהימים של בוסטון.

עשינו תמונה קבוצתית ועלינו לשייט. הסירה הפליגה עד ללב הים והרוח נשבה על פנינו. הרוח היתה נעימה במיוחד כי היום היה חם מאוד. לאחר מכן, עצרנו וחיכינו לרגע בו הלוויתנים יצוצו מתוך הים. ברגע שזה קרה, התרגשנו מאוד והמחזה היה מאוד מיוחד ומרהיב!😁

אחרי שראינו כמה לוויתנים הסתובבנו חזרה לחוף. כשחזרנו, עצרנו לגלידה ומשהו לנשנש וחזרנו בשמחה למגורים.

כשהגענו אכלנו ארוחת ערב ועשינו פעילות סיכום רק של הקבוצה שלנו כי כבר תם לו שבוע בוסטון ומחר אנו נוסעים לניו יורק!! היה מאוד מרגש וכולנו אמרנו שאנו מרגישים כאילו אנו מכירים הרבה יותר משבוע ומאוד כיף לנו הביחד!🤗

אז זהו, נותר לנו רק לארוז לקראת היציאה מחר לעבר ניו יורק! אנחנו לא יכולים לחכות! בדרך נעצור לקצת שופינג ונספר לכם הכל על כך מחר.