ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יום רביעי - אצטדיון הרד סוקס!

יום רביעי הגיע ואיתו יציאה נוספת והפעם לאצטדיון המדהים של הרד סוקס!

התחלנו את הבוקר כרגיל - כבר התרגלנו לסדר היום, ירדנו כולנו לארוחת בוקר טעימה ומלאת כל טוב! אכלנו, שבענו ואספנו אנרגיות לבוקר הלימודים.

היה לנו ממש מעניין בלימודים - עשינו שיחות מעניינות באנגלית על נושאים שונים, כתבנו על כך והקראנו בכיתה, שיחקנו כמה משחקים באנגלית והבוקר היה מלמד ופורה.

לאחר הלימודים הלכנו לארוחת צהריים ומשם התארגנו לקראת הסיור באצטדיון. לקחנו את ה - T וכבר הרגשנו ממש מקומיים  Smileys. הגענו לאצטדיון מרהיב ויפה! ערך לנו סיור בחור נחמד בשם ג'ים שלקח אותנו לכל המקומות השונים באצטדיון ונתן לנו מידע מעניין אודות ההיסטוריה של המקום ועובדות מגניבות שממש הלהיבו אותנו!

צילמנו תמונות, קנינו מזכרות בחנות המזכרות ואחרי שטיילנו שם היה לנו די חם (לא כמו ששמענו שהיה חם בארץ היום) אז התחלנו בהליכה קצרה לעבר חנות גלידה מיוחדת ומפורסמת בבוסטון. קנינו גלידה טעימה ביותר!!! ונהננו מאוד מהאווירה. הלכנו בכיף חזרה למתחם האוניברסיטה ואיך שהגענו התחיל גשם!! אז היה לנו יום מושלם וגם התחמקנו מהגשם Smileys

משם הלכנו לארוחת ערב, אכלנו בתאבון ולאחר קצת רגיעה הלכנו לפעילות ערב הספורטיבית.

היה יום נפלא ביותר! והנה מחר כבר מתקרבים לסוף השבוע.

מחר נעשה כביסה לראשונה וגם מחכה לנו עוד יום נהדר עם טיול וקצת שופינג ברחוב ניוברי הידוע של בוסטון.