ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

יציאה ראשונה בבוסטון!

היי הורים יקרים,

איזה יום נהדר היה לנו! Smileys

התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר טעימה ומגוונת שמילאה אותנו בכוחות לקראת יום של חוויות. לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לכיתות שלנו ליום הלימודים הראשון!

היום למדנו בקבוצות הלימוד לראשונה ויצא לנו לדבר הרבה באנגלית על נושאים שונים ומעניינים עם שאר התלמידים שאיתנו בכיתה. לאחר הלימודים, הלכנו לארוחת צהרים מצויינת שכללה המבורגר וצ'יפס, אורז עם ירקות מוקפצים ובשר, בר סלטים טרי , עמדת סנדוויצ'ים, תבשיל חומוס עם פיתה ומגוון משקאות קרים.

לאחר ארוחת הצהריים, לקחנו את הרכבת שנקראת T ונסענו ל Fenway Hall and Quincy Market. הנסיעה הייתה מאוד כיפית, והמקום היה מאוד יפה, עם מספר מבנים של חנויות ושוק אוכל. ראינו את בניין העיריה שמסביבו היה כל המתחם, הסתובבנו, עשינו קצת קניות, ראינו מופעי רחוב, חלקנו גם אכלו וספגנו את האווירה הנעימה של בוסטון והאנשים. Smileys

לאחר מכן חזרנו ברכבת לארוחת ערב במרכז. אחרי הארוחת ערב נשארנו בחוץ באוויר הנעים וחלקנו שיחקו כדורעף ומשחקי כדור. גם הסינים הצטרפו אלינו והיה מאוד כיף!!Smileys

עכשיו אנחנו הולכים לפעילות ערב של סרט או משחק חברתי. היה לנו יום נפלא וטיול מהנה!! מחר אנו הולכים לראות את האצטדיון של הרד סוקס ולערוך שם סיור!