ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

סיפור החזרה

וכך קרה, שבועיים שלמים בהם חווינו, צחקנו, למדנו, התרשמנו ואפילו קצת כעסנו לפעמים, והכרנו אחת את השנייה ואת החוצניקים :)

שבועיים הגיעו לסיומם. 😥

בבוקר יום ראשון קמנו (מי שלא עשתה לילה לבן), החזרנו את החדרים לקנדרה והלכנו לאכול ארוחת בוקר אחרונה.

אחרי פרידות קשות מהצוות המקסים, החלפות אינסטגרם, מילות געגוע וחיבוקים עם טרי, קייטלין, דרק ודאהים, יצאנו לכיוון ההסעה 🚎לשדה התעופה ניוארק. ✈️הנסיעה הייתה קצרה ביותר ותוך רבע שעה הגענו לשדה. שם נפרדנו מזוהר שממשיכה לטייל לה🥰 ברחבי דאלאס והתחלנו את התורים הבלתי נגמרים של הבידוק הביטחוני, הפקדת המזוודות👜 ובידוק הציוד שעולה איתנו על המטוס. וואו! איזה תור!! היינו בטוחות שלא נספיק לדיוטי (מה שבעצם דיי קרה)!

ביקשו מאיתנו לחלוץ נעליים, 🥿👠👡🥾להפריד כל מה שאכיל 🍐🥨🍔🧀משאר הציוד, להוריד חגורות ולהפריד מוצרי חשמל. קשים אלה...!

אז אחרי ים של אנשים ועוד קבוצות סאמר סקול שהסתבכו ועזרנו להם - הגענו לדיוטיפרי. לשתי דקות של ממתקים לטיסה🍭🍬🍫 ויאללה... פעילות סיכום (לא פרידה, אנחנו לא נפרדות!), ויאללה קריאה אחרונה לטסות אל-על לישראל. אוף.😵

נכנסנו למטוס, מאחורינו ישבו עוד קבוצה אחרת של סאמר סקול שלא הפסיקו לצעוק, ניסינו קצת להתחבר אליהם אבל בעיקר רצינו לישון😴. בעיקר אלה שעשו לילה לבן.

וכך, אחרי ארוחת צהריים ואחריה א. בוקר (מוזר נכון?) הגענו לארץ.

איסוף כבודה והנה אתם הורים יקרים!!!!!

איזו התרגשות! חיבוקים ונישוקים ו.... הבייתה.💜💙💚💛🧡❤️

ואנחנו הולכות לנו הביתה עם זכרונות רבים,

לא נשכח את חיב"ס, ז'קט אפור / ליוויס, חולצה אפורה, קרעים, פיטרייה, מגפונית, חתיכי, רייס, חצ'קונים / חיימי, צילי וגילי, תלתלאז', צ'ינג - צ'אנג - צ'ונג, איטליה, בטטה מוקרמת, חולצה כחולה....

ואת המורים 👩🏻‍🏫👨‍🏫 - מיקה, מצח אדום, אילן, חואן.

לא נשכח את מעברי החצייה🚦 ואת הזעקה "לבןןןןןן"⚪⬜◻️◽▫️ שליוותה אותנו לאורך כל הסאמר סקול, את טיפטופי הגג וחיפושי הצל (טרי הגאון), את מסיבות המספרה💇‍♂️💇‍♀️💆‍♀️ בשירותים של קומה 4, את שיחות הנפש, את הצחוקים...

חששנו מזה שאנחנו "רק" 6 בנות (שעושות רעש של כיתה שלמה, ככה אמרה לנו לירון), וגילינו כמה כיף היה לנו אחת עם השניה, איך כל אחת עם עולם תוכן כל כך שונה, מצאה את מקומה בחבורה, כולנו הסתדרנו עם כולן ואפילו נהנינו מנסיעות פרטיות ומזכות בחירת מדריכים מלווים.

אין ספק שזהו קיץ שלא ישכח!!