ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

יום השישי ויכולו השמיים לחמם אותנו

שבת בבוקר, יום יפה לכם הורים יקרים (בקרוב אצלנו). ☀

משהו מוזר קורה פה במדינה הזו עם הקצב המשוגע. היינו בטוחות שיום שישי יורגש כאן מאד אבל זו הפעם השנייה שאנחנו מעט מופתעות מהחלה 🍞 ומיץ הענבים🍇 שצצים להם בארוחת הערב, שכן, באמריקה, יום שישי הוא כמו יום חמישי ולכן אין לו חשיבות מיוחדת כמו אצלנו.

אבל רגע... שוב אנחנו רצות קדימה.

נתחיל מההתחלה:

היום היה יום מרגש מאד! אם ניסינו להכחיש את העובדה שעוד רגע נגמר - היום המציאות דפקה על דלתינו. התחלנו את היום עם מבחן מסכם!!! (אחרי ארוחת בוקר כמובן). מסכם!!! מה מסכם!? 😭 רק התחלנו!!! או כמו שנועם אומרת כבר כמה ימים: "אפשר להשאר עוד? נו בבקשה!!! אני לא עולה על הטיסה וזהו".😟

כן. נועם מדברת את מה שכולנו מרגישות. אוף אחד גדול (טוב אנחנו גם מתגעגעות הביתה אבל היינו יכולות להשאר עוד קצת).

בחצי יום הלימודים השני חזרנו לכיתות לשיעור אחרון =(

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו אל הסאונה שנקראת "העיר"🔥. בליווי של טרי המלך (בפעם האחרונה. אוף #2), יצאנו בדרך הלוהטת לכיוון הסאבוואי. היום היה חמסין שרבי שכזה🌞☀️🌡️, מכת חום מלאת לחות💧. רק לעמוד הוציא מאיתנו כמויות זיעה שלא הכרנו קודם! אז כמובן שעצרנו בסטארבקס למשקה ריענון (שנמס בשניה ורבע) ורק אחרי זה עלינו על הרכבת. הרכבת הביאה אותנו קרוב  לחוף של נהר ההדסון, לאחר הליכה מיוזעת הגענו לסירת מירוצים שלקחה אותנו לשיט מלא צחוק לתצפית על ליידי חירות תוך השפרצות שהמירו את הזיעה שלנו במי נהר. מרענן וכיף כאחד!!!🚤🚤

אחרי סירת המירוץ הלכנו לנו לאזור שנקרא high line שהיה בעבר רכבת עילית🚧 שהובילה בשר אך כיום כבר לא בשימוש והוסבה לפארק מרחף מלא ירוק, גרפיטי, ספסלי עץ ופסלים 🌴🌳🌲 (אפילו פסל "אהבה" המוכר ממוזיאון ישראל נמצא פה... או יותר נכון - העתק שלו, והוא לצד אותו פסל באנגלית  LOVE ובספרדית AMOR - ראו תמונות מצורפות). 💜❤️💙

אחרי טיול רגלי ארוך, לוהט ונוטף הגענו לצ'לסי מרקט, שם מצאנו את הסניף של "מזנון" של השף אייל שני והסתובבנו קצת.👩‍🍳👨‍🍳

משם הלכנו חזרה לרכבת העמוסה שהביאה אותנו חזרה למרכז.

תוך שעה  הספקנו לעשות קבלת שבת בזק, לאכול, להתארגן ולהגיע לטקס חלוקת התעודות!!!

בטקס כל ילד וילדה קיבלו תעודה ומיד לאחר מכן התחלנו (טוב גם לפני) במסיבה שחוגגת את סיום הסאמר סקול.

מאד עצוב 😢!

אחרי המסיבה הלכנו לשיחות נפש, קצת מסיכות פנים והרבה הרהורים. אנחנו ממש מושכות את זמן השינה כדי לחוות עוד קצת את הסאמר סקול שלנו!

אז אחרי יום גשום, יום לוהט ולקראת יום לוהט אף יותר, אנחנו מבינות שלעולם קשה עם העזיבה שלנו, כמעט כמו שלנו.

מחר אנחנו יוצאות לטיול בדרום העיר, נפרט כמובן מחר, אבל זהו הטיול האחרון שלנו. לא מאמינות. 😨😱