ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

Top Of The Rock ft. Times Square

hey you all!

so today afeter our breackfast we....

אהה... לא? טוב רק רצינו להתלהב על האנגלית שהולכת ומשתפרת פה Smileys

בכל אופן, היום אחרי ארוחת הבוקר נפגשנו כרגיל בכיתות. למדנו על בתי ספר בצרפת, ישראל ורוסיה ועבדנו על אוצר מילים שאנחנו לרוב לא משתמשים בו. חלקנו התחברנו לסרבי החדש ושוחחנו איתו בחלק גדול מהשיעור.

אחרי הלימודים, א. צהריים ברגיל ויציאה לעיר. והיום (טם טם טם...)

Top Of The Rock!!! 🌇🏙️

ומה זה אתם שואלים את עצמכם? אז מדובר בבניין הרוקפלר סנטר ששם ניתן לעלות במעלית מהירה במיוחד עד לקומה ה- 68, עלייה שמלווה בסרטון חמוד ובכאבי אזניים של טיסה!!

כשהגענו, כל מנהטן נפרסה לפנינו, ויכולנו לראות אתרים שביקרנו בהם!

ראינו את סנטרל פארק🌳🌴🌲, המון בניינים!!! נמוכים מאיתנו וגם שלל גבוהים מאיתנו! קו הרקיע היה יפייפה!

כמובן שעצרנו לצילומים📸📸 ומשם ישר לטיימז סקוור הממכר!

נכנסנו לכמה אתרי חובה (ככה אמרה לנו לירון):

- הארד רוק קפה🎸 - שזה בית קפה מסעדה שנותן מקום של כבוד למוזיקת הרוק, שם ניתן לראות כלי נגינה, קיר גיטרות, המון תמונות של אגדות רוק (אפילו בשירותים המגניבים!!!) ואיך לא - חנות מזכרות!

- החנות של דיסני - שבה יש כל מה שתרצו או לא תרצו מהמרצ'נדייז של דיסני - החל מבובות בכללללל הגדלים ושל כל הדמויות - העתיקות והחדשות ביותר, ועד כלי אוכל וציוד משרדי של המותג.

- החנות של הרשיז🍫 - שם גילינו גדלים חדשים וצורות חדשות של שוקולדים במגוון טעמים ושילובים, וגם - ליקריץ.

- החנות של M&M's -עם המון מוצרים עם המיתוג (חולצות, בקבוקים, כוסות) וגם צבעים וטעמים חדשים של העדשים הוותיקות הללו.

חלקנו ביקרנו גם בחנות של ויקטוריז סיקרט, OLD NAVY ו H&M 👗👙👚👜🛍️, חלקנו אכלנו בווסאבי🍜🍱🍣🍥🥡🥟, חלקנו נהנינו מההסתובבות והצילומים, חלק אכלו וואפל אמריקאי אמיתי🥞.

סביב השעה 18:00 נפגשנו במיטינג פוינט והתחלנו בצעידה לסאבוואי.
הורים יקרים, הסאבוואי, או בשמו השני "הגיהינום" הוא חלל לוהט 🔥מלא באנשים מיוזעים ובמדרגות בלתי נגמרות. אבל כשמגיעה הרכבת, היא מקבלת מעמד של "גן עדן" (בעיקר בזכות המזגן, חברו הטוב של הניו יורקי המצוי).

לאחר נסיעה ארוכה (אנחנו עייפות ומותשות אחרי ימים רבים של הליכה לכן סביר שהכל יותר קשה כרגע) הגענו לניו ג'רזי, אתם בטח כבר מנחשים שנכנסנו לפארמסי הקבוע. מאיה מראה עיקביות רבה וטורחת לעלות עם לירון במדרגות הרגילות ולא הנעות.

כשהגענו למרכז, רצנו לחדר האוכל כי נשארה לנו רבע שעה לאכול (ככה זה כשמעדיפות עוד זמן איכות עם מנהטן אהובתינו), נשנשנו כמויות יפות של מק אנד צ'יז, 🧀🍜הכרנו בריטים שהגיעו למסלול של ריקוד ודרמה🎭💃🏻🕺 וראו היום את קינג קונג - ולכן היה לנו נושא שיחה משותף (ותודה לטרי המלך שחיבר בנינו).

אחרי ארוחת הערב, תוכננו לנו פעילויות חוץ, אבל בדרכנו הקצרה למגורים התחיל לרדת גשם זלעפות ☔🌧️🌬️(בשנייה!!! מ-יבש ל-ספוג!!!) ולכן בוטלו הפעילויות ומצאנו את עצמנו מפעילות את עצמנו בחדרים.

זוהר, נועם וליאור הצטרפו לחדר של נטלי ומאיה (רק גאיה שוב נרדמה לפני כל האקשן) והחלו במלחמת כריות ודגני בוקר. לא נמשיך לתאר לכם את שדה הקרב אבל כולן שלמות, בריאות ובעיקר מבודחות.

מחר אמור להיות לנו יום של פעילויות ולא אמורות לצאת לעיר, זה למעשה יום מנוחה. ניתנה לנו האפשרות לבחור לצאת לעיר אבל טרם קיבלנו החלטה לגבי מחר. חלקנו חושבות שהמנוחה דרושה😴 ורוצות לטייל בג'רזי, והיתר כן חושבות לצאת לעיר.

על ההתפתחויות נספר מחר.

ובינתיים נאחל לכן.ם יום קסום וכמעט סוף שבוע רגוע!