ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

*+*+*+ SIX FLAGS +*+*+*

שוב שלום לכולם,

כל יום טומן בחובו חוויה נעימה והפתעות רבות, והיום במיוחד!🎉

כמו שכתבנו אתמול, ולפי הכותרת אתם בוודאי מנחשים שהיום היה יום מלא אדרנלין, צחוקים ושמש!

התעוררנו לארוחת בוקר, פינישים של צביעה וחגיגת יומולדת ראשונה לנועם שלנו שלוותה בבלונים🎈🎈🎈🎈, שקית ממתקים 🍩🍪🍭🍬🍫ואפילו הפתעות מהבית.
בשעה 9:30 הגיעו ההסעות שלנו לפארק השעשועים ״SIX FLAGS״.🎠🎡🎢💈🎪

הפארק בשמו המלא Six Flags Great Aadventure נמצא בניו ג'רזי ובשטח הפארק יש קרוב ל14 רכבות הרים, ביניהן רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם -  רכבת זו מטפסת בזוית כמעט ישרה לגובה של בניין בן 45 קומות ב4 שניות בלבד. Smileys

לאחר כשעה נסיעה הגענו לפארק היפייפה, ענקי בגודלו, מטופח ומלא מתקנים!

אחד מהייתרונות בזה שאנחנו קבוצה קטנה הוא שיכולנו לבקש מההסעות להגיע מתי שרצינו ולכן הגענו ממש כמה דקות אחרי שהפארק נפתח, מה שאפשר לנו להשאר על מתקנים ולעשות אותם שוב ושוב ושוב מבלי לעשות את הדרך של התורים מההתחלה (לפעמים זה היה יותר מדי ואז יצרנו הפסקה יזומה לאיזון שיווי המשקל והבטן).

חלקנו קצת פחדנו מרכבות הרים אז הסתובבנו בדוכנים השונים ועלינו על מתקנים פחות מפחידים, ממש הצלחנו ליצור מדרג פחד למתקנים לפי כל ילדהSmileys , שיחקנו משחקים, הצטלמנו עם באגס באני🐰 ועם דאפי דאק🦆 ואכלנו גלידת דיפנדוטס שכולה כדורונים קטנים של גלידה קפואה.🍚🍦🍧🍨

מי מאיתנו שכן אוהבת רכבות הרים- עלתה על רכבות הרים מהענקיות בעולם מכול מיני סוגים וגדלים - כולם קרויים על שמות של גיבורי וורנר ברדרז. והנה מעט מהחוויות שחווינו היום:
- סופרמן - מתקן שכולו בתנוחת שכיבה על הבטן כמו מנח הטיס של סופרמן.
- וונדר וומן - מתקן שמזכיר ספינת פיראטים במהות שלו אבל בצורה של המגן של וונדר וומן.
- מתקן מרי פופינס ☂️(טוב לא באמת קראו לו ככה אבל הוא הרגיש כזה - העלו אותנו גבוהה והורידו אותנו בעזרת מצנח שהזכיר את המטרייה של הגברת המפורסמת). שם לירון ונועם נתקעו, או יותר נכון, נעצרו כי רצו לצלם 📽️🎥📱את החוויה ופשוט עצרו את המתקן שלהן בחצי הדרך למעלה לכמה דקות מוזרות ביותר. לאחר דין ודברים הרשו להן - לפנים משורת הדין - לעשות את המתקן כמו שצריך ואסרו עליהן שימוש בניידים במתקנים. הן לא חזרו להשתמש בהם, אל דאגה.🚫

- ביזאר - רכבת עם 7 לופים שעוברת דרך מתזי מים נעימים.
- גרין לאנטרן -💚 רכבת הרים שכולה בעמידה!!! עם לופים והכל כמו רכבת שיושבות בה.
- נייטרו -💛🧨 רכבת מהירה בטירוף שמאבטחת רק את הרגליים והירידה שלה היא מהמשוגעות.

- אל טורו - רכבת מהירה שבנוייה כולה מעץ🌳, נראית בדיוק כמו הרכבת מ"אבא חורג, אמא חורגת".

- קינג דה קה (או כמו שזוהר קוראת לה - "קינג קונג")- מהירה בטירוף ועולה ויורדת בזווית של 90 מעלות (כמעט).
- מתקנים שנופלים במהירות מגובה רב - בסגנון מעלית.
- ספינות פיראטים. 🚢

- רכבות שדים (או סתם חשוכות במיוחד).

- כסאות מעופפים בקרוסלה.

- גלגל ענק.🎡

-רכבל.🚊
-מתקנים ששילבו מים ועוד :)

באיזור היו הרבה דוכני צילום📷 ומזון מהיר🍿🍟🍔🍕🌭, וגם, איך לא - חנויות מזכרות יקרות במיוחד.

נהנינו במיוחד לעבור באזורים המרעננים - ברחבי הפארק פוזרו מאווררים שפלטו רסיסי מים, כמה שזה היה נעים ברגעי החום הקשים!

לאחר שאכלנו צהריים בפארק, טיילנו ונהנינו, סיימנו לקראת 17:30, ושוב הזמנו את ההסעה כשסיימנו. ההסעה קצת התעכבה בגלל קושי בתקשורת אבל בסופו של דבר כולנו הגענו בזמן לארוחת ערב לאחר נסיעה שחלקנו נרדמנו בה וחלקנו למדנו על הנהגים.

אחרי ארוחת הערב חגגנו שוב לנועם עם קאפקייקס🧁, בלונים🎈, קישוטים ושירת יום הולדת 🎙️🎶🎵כמו שרק קבוצה של 6 יכולה לייצר (מי שהיה שומע מבחוץ היה חושב שיש במטבחון מינימום 20 מתבגרים).

כשסיימנו לחגוג עמדו בפנינו מספר אפשרויות של פעילויות: משחק כדורסל🏀 או חדר כושר, צפייה במשחק בייסבול⚾ או ריקוד ג'אסט דאנס🕺💃🏻.

אבל עכשיו הורים יקרים, אנחנו מותשות, ומחר חוזרות ללימודים📚📒 ולכן אנחנו מתארגנות לשינה ערבה😴.

לגבי יום המחר והיציאה המיוחדת שצפוייה לנו -

ביומן המסע הבא.

ובינתיים - ד"ש חמה לכולם!