ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

יום השישי =] גרינוויץ' וסוהו

היום התעוררנו ליום שישי הראשון בסאמר סקול.
סגרנו שבוע ראשון של לימודים 📚📒📘 ולפנינו שלושה ימים מלאים בכיף, במנהטן ובSIX FLAGS!
מאד חם ולח, מרגיש בבית מהבחינה הזו :) 🌞

כרגיל התחלנו בארוחת הבוקר המפנקת שלנו ולאחריה נכנסנו לשיעורים. היום עסקנו הרבה בגרמר (דקדוק) ולמדנו גם דרך שיחות עם פרטנרים מתחלפים וגם בכתב בחוברות שלנו. בנוסף התבקשנו להציג בדרך של הרצאה איזשהו סרט או סדרה שאנחנו מתחברות אליה וקבוצה אחרת דיברה על התרבויות השונות מכל מדינה שנמצאת בכיתה.📽️📓📚

לאחר מכן נכנסנו לארוחת הצהריים האמריקאית 🍟🍔ואחריה יצאנו לעיר לאזור גרינוויץ' המדהים ולסוהו המפונפן.
זהו. כבר הבנו את ההתנהלות, כולנו כבר הולכות יחד כקבוצה, יותר מאופסות ומכירות את הדרך ואת המנטליות של העיר, והסאבוואי הפך להיות חבר טוב... 🚇🚊
שוב יצאנו עם טרי המדריך האגדי שטורח ומספר לנו כל מה שהוא יודע על האזור - והוא יודע הרבה!!
בגרינוויץ' הצטלמנו בצומת המצולם בסדרה "חברים" - אותו אחד שאחריו מראים את הדירות של מוניקה ורייצ'ל ושל צ'נדלר וג'ואי, הצטלמנו על מדרגות בתים כמו מסדרות וסרטים מפורסמים, טיילנו לנו לפארק וושינגטון🏳️‍🌈 היפייפה שבו שהינו לנו מעט כדי לספוג את האווירה והסתובבנו לנו גם בסוהו.🍀🍂🍃🌵🌴🥀🌺🌻
לירון הכניסה אותנו לחנות ממתקים אדירה!!! היינו שם כ-45 דקות ומשם התפצלנו לאזורים שונים.🍡🍦🍧🍨🍪🍩🎂🍰🧁🥧🍫🍬🍭
הלכנו היום דיי בנחת, היה לנו הרבה זמן חופשי וזה הרגיע את כולן.
כשהגענו חזרה לקאמפ ארגנו קבלת שבת, 🕯️🕯️שהייתה מאד רפורמית וקלילה. חיברנו שולחנות, ברכנו על מיץ הענבים 🍷והחלה 🍞שארגנו לנו ואפילו צרפנו אלינו את מיגל - האיטלקי🇮🇹 שלנו שהיום אנחנו נפרדות ממנו בכאב לב! הזמנו עוד שני חברים מרוסיה🇷🇺 ולאחר ארוחת הערב כולם קיבלו דונאטס🍩 שלירון הביאה כיאה לכל קבלת שבת אמריקאית =]

אחרי ארוחת הערב עלינו לאירוע קבלת התעודות 📜של העוזבים - הקבוצה הסינית ומיגל שלנו. למרות שהטקס לא היה שלנו, היה לנו חשוב לעשות שמח לכל ילדה וילד שקיבלו תעודה! זה היה כיף!
אחרי קבלת התעודות הרמנו מסיבה! 🎊🎉💃🏻איזה כיף היה!!!! כולם רקדו עם כולם, כולם שמחו ורקדו ביחד, אפילו השמיעו לנו את TOY וזה הקפיץ אותנו עוד יותר.
אחרי שעתיים כשהגיעה שעת סיום המסיבה היינו בהלם שכבר נגמר.
אבל לפנינו יום עמוס הליכה מחר, ואנחנו צריכות להתקלח ולנוח טוב😴.

ועד מחר-
שתהיה לכולם שבת מנוחה, כולן בסדר וסיימו את היום בחיוך.