מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

כשנפגשנו לראשונה עם סנטרל פארק

אז גם את היום התחלנו בארוחת בוקר מתוקה כתמיד (פירות, בייגלים, דונאטס, יוגורט, מאפינס וכמובן כל סוגי הקורנפלקס האפשריים), 🍎🍌🍒🍓🍑🍇🍩🍪🎂🧁🍨🍧🥞 ולאחר מכן התפזרנו לכיתות שלנו. 


במהלך השיעורים, דיברנו באנגלית, עשינו הרצאה על המדינה שלנו🇮🇱, למדנו על ההיסטוריה של ניו יורק🗽, דיברנו על מאכלים מסורתיים של הארצות השונות🥖🥐🍱🍘🍙🌮, בנינו תפריט בריא🥗 ושיחקנו משחקים  - מסתבר שככה לומדים פה אנגלית. Smileys

לאחר ארוחת הצהריים, התארגנו והתחלנו את דרכנו לכיוון הסאבוואי, והיעד הפעם הוא ה🌱🌲🌳🌴סנטרל פארק האגדי.🍀☘️🍁🍂
הסנטרל פארק הוא פארק ידוע ומפורסם מאוד בלב מנהטן הרועשת. הפארק עצום (כ3.2 קמ"ר) ומשמש כאתרי צילום לסרטים וסדרות טלוויזיה רבות🎬📽️.

טיילנו בשביליו המפותלים ונהנינו להיות יחד כל החברות. היינו באיזור שנקרא strawberry fields 🍓-  אזור שכולו מוקדש לביטלז ולג'ון לנו🎙️🎶. לאחר מכן ראינו את האגם 🏞️ הנפלא וכל כך רצינו לשוט 🛶 בו אבל עד שהגענו לסירות היה כבר מאוחר מדי. ולמה לקח לנו יותר מדי זמן אתם שואלים?... ובכן... חוץ מהמון המון תמונות 📷📸 סלפי, עם או בלי מקל, רגילות, מהנייד או ממצלמה מקצועית - זכינו לשמוע הרכב ג'ז מנגן ושר🎙️🎶🎵🎷🎻🎺🥁, זכינו בעצמנו לשיר ולנגן 💵(ושוב תודה ליוקללי שמשדרג כל אירוע), התיישבנו וניסינו לספוג את האווירה הניו יורקרית המדהימה ששוררת באזור, ראינו סנאי🐿️, רכבנו על ריקשת אופניים וראינו את הבית של ליידי גאגא. פשוט העברנו זמן איכות בפארק. מצחיק לחשוב שחלקינו שקלו לא להכנס לפארק וללכת שוב לקניות. איזה מזל שנכנסנו!! היינו יכולות להעביר שם עוד שעות של כיף ורוגע. 😋😊😄🤗

גילינו היום שניו יורק יכולה להיות לא פחות לוהטת 🥵🌞🔥מישראל ושאנחנו הולכות כמות מכובדת מאד של קילומטרים!!! למשל היום הלכנו כ 15 ק"מ (22 אלף צעדים אם ניתן ללירון להתעקש)🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️ ואפילו לא התלוננו! איזה כיף!! ממש גאות בעצמנו.

 

ללא ספק, העברנו לנו יום בנעימים.

בערב חזרנו למרכז שלנו, בדרך עצרנו בסטארבקס☕🥤 ובחנות מקומית שם מצאנו שוקולדים🍬🍭🍫 ומסטיקים מגניבים.
במרכז אכלנו ארוחת ערב והשתתפנו בפעילויות במרכז - כדורסל,🏀 כדורגל ⚽וקריוקי שלא כל כך צלח אז המרנו אותו לסרט.

 

ומה מחר אתם שואלים?

מחר יום רגוע נוסף... יום של לימודים📕📔📗📘📓📙📚, פעילויות ספורט🏑🏒🥍🏓🏉🏐⚾ והרבה משחקים.

 

ובינתיים... לילה טוב לכם,

אוהבות ומתגעגעות מאוד! 

💗💗💗💗💗

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה