ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

*+*+*+* ביקור ראשון במנהטן *+*+*+*

בוקר נוסף העיר עלינו בניו ג'רזי, והיום, התחלנו רשמית את הלימודים. 📕📗📖📚

כרגיל, קמנו לארוחת הבוקר המפנקת, אכלנו יוגורטים עם פירות, שלל מאפים ודגני בוקר, בייגל אמריקאי ועוד ועוד.🍓🍉🍏🥖🥨🥯🥒🥬🥗🍳🍦🍪🍩

לאחר מכן פגשנו את המורים המדהימים 👩🏻‍🏫👨‍🏫👩🏻‍🏫👩‍🎓שלנו שלקחו אותנו מהמגורים לכיתות לפי הרמות של כל אחד ואחת.

בשיעורים היינו צריכים להמציא מדינה, זאת בעבודה עם ילדים אחרים מהעולם מה שגרם לנו לדבר אנגלית כל השיעור. ככה הצלחנו להכיר ילדים חדשים מהעולם. היינו צריכים לכתוב את כל הסממנים של המדינה כמו דגל, שם, סוג ממשל, חוקים ועוד ועוד.

🇧🇸🇧🇶🇧🇯🇧🇹🇧🇻🇨🇫

לאחר שהפעלנו את המוח🧠, הלכנו להאכיל אותו בארוחת הצהריים הדשנה - שם לא הפסקנו לאכול את הפיצות, המק אנד צ'יז והירקות האפויים והטריים, וזכינו לאכול יחד עם צרפתיות. 🧀🍕🍜

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו להליכה לכיוון הסאבוואי - פעם ראשונה שלנו כקבוצה ברכבת התחתית🚇🚊, כל כך התרגשנו - ושמעו זאת Smileys

לאחר נסיעה של 20 דקות בערך הגענו לעיר הגדולההההה!!!! 🍏🍎🐛

ווואווווו!!!!!

בהתחלה נדהמנו מהגודל אבל אחרי כמה דקות של צילומים התחלנו את המסע לקראת המדיסון סקוור גארדן - שם יש משחקי NBA🏀, הוקי קרח🏒⛸️, אגרוף 🥊והופעות חיות🎤🎶🎵🎙️!

נכנסנו לסיור ובו ראינו אירועים מיוחדים שקרו בכל יום בשנה באולם, את חדר ההלבשה של האמנים ושל שחקני הספורט השונים, זכינו לעבור בגשר העיתונאים שמסקרים את המשחקים ובעזרת משקפי מציאות מדומה זכינו לחוות משחק הוקי, משחק כדורסל והופעת לייב של בילי ג'ואל🎹🎹🎶🎵🎙️!!!!! חוויה אדירה!!! בנוסף, נכנסנו למגרש עצמו ואיך לא - צילמנו מלא את המגרש.

כשסיימנו את הסיור נכנסנו לחנות המזכרות שהייתה יקרה מדי 🤑💰💵💲💸💳ולכן מהר מאד ברחנו אל העיר.

ביקרנו בHERALD SQUARE, בדרך אכלנו נקנקיה בלחמניה🌭 ממשאית אוכל, אכלנו NUTS 4 NUTS - בוטנים 🥜ושקדים מסוכרים ומנגו עם צ'ילי🥭 =]

ב SQUARE שמענו אנשים שבאו להרצות והיינו מרותקות - למשל הייתה הופעה של מישהי ששרה וניגנה וממש התפאלנו ממנה, ראינו ילדות רוקדות היפ-הופ ועוד הרצאות של אנשים מקומיים.
בהמשך הסתובבנו ברחובות, נכנסנו לחנויות השונות (והענקיות להחריד) - ויקטוריה סיקרט, טארגט, אורבן אאוטפיטרז, קרוקס, אולד נייבי ועוד.🛍️👗👚👙🎒

לאחר סיבוב החנויות נפגשנו שוב כולן והלכנו לאכול במקדונלדס 🍟🍔(כן כן, אנחנו יודעות שיש גם בארץ אבל רצינו ללכת על בטוח כדי שיהיה לנו יותר זמן להסתובב בעיר) עם כסף שלירון נתנה לנו.

איכשהו הזמן פשוט טס וכבר היינו צריכות לחזור ולפגוש את המדריך המקומי - טרי, שהיה כל כך נחמד ומעשיר.