מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

יום ראשון באמריקה!!

 

אז אחרי הפרידות קורעות הלב מכם ההורים 😩, עלינו לבדיקות הביטחון והצ׳ק אין שעברו מהר וביעילות, זכינו להינות קצת מהדיוטי-פרי, לרכוש שוקולדים לדרך ולזמר לצלילי היוקלילי של נועם. אחרי כל הכיף המגבש הזה, עלינו ל- 12 שעות של טיסה ליבשת הרחוקה! 🇺🇸✈🗽

 

במטוס הספקנו לאכול ארוחת ערב חמה וארוחת בוקר מפנקת 🍳. 

 

כשנחתנו, אחרי כמה סרטים ושעות שינה בישיבה, עברנו במהירות יחסית את הכניסה ובדיקת הדרכונים שכללה עמדות בידוק עצמי של הויזה! איזה שדרוג!!  לאחר מכן עלינו על הסעה שארכה כשעה לקמפוס. 

 

היום הראשון הוגדר להסתגלות והכירות. 

 
הגענו למרכז ופגשנו את דאהים, ג'ניפר, קיטלין, ג'יימי ועוד מדריכים שבאו לקבל את פנינו ולהקל עלינו את הקליטה.

גם במרכז אכלנו ארוחת ערב אמריקאית לתפארת - החל מצ'יפס וטבעות בצל אמריקאי ועד לפסטות, ירקות מבושלים, סיריאל,קינוחים ושלל פירות ומיצים. 

כבר חווינו את חווית הfire drill, ומיד פקדו את המרכז כבאית ואיתה לוחמי אש חביבים שהרגיעו את כולם (הכל בסדר, מדובר בתרגיל שגרתי). זכינו גם לראות קבוצות ממדינות שונות שאותם אנחנו מצפות להכיר לעומק.

לאחר ארוחת הערב הפקדנו את הדרכונים שלנו ואת רוב הכסף בכספת, ומרוב תשישות ויתרנו על משחקי החברה וישר צללנו לישון אחרי מקלחת אמריקאית ראשונה =]

 

 

מחר צופה לנו יום מגניב בקמפוס - נעשה את מבחני הרמות, נסייר באוניברסיטה עצמה (כי היום היינו רק במתחם המגורים) ונעשה המון כיף עם כל הקבוצות 🎉🎉🎉🎉. 

 

 

ועד מחר- אנחנו בדרך להשלמת שעות שינה!

 

נשיקות וגעגועים מכולם,

 

 

הקבוצה ולירון 

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה