מדריד - ספרד 14.7.2019

יום אחרון במדריד !!

אז את היום האחרון שלנו בילינו בשופינג וכיף בעיר מדריד היפייפיה!

התעוררנו בבוקר כמו בכל בוקר לאכול ארוחת בוקר טעימה ומזינה. לאחר מכן התארגנו ועלינו לאוטובוס בדרכינו למדריד.

במדריד ביקרנו במרכז והשתחררנו לזמן חופשי שבו יכולנו לטייל ברחובות העיר לשתות משהו טעים בסארבאקס,סנדוויץ בסאבוואי ולא מעט שופינג.

לאחר מכן חזרנו למרכז לארוז את כל הדברים שלנו להתקלח ולהתארגן לטיסה.

אחריי שאמרנו להתראות לכל מי שנשאר במחנה בעיקר המדריכים יצאנו לשדה התעופה.

הכול עבר חלק חוץ מהטיסה שלנו שהתעכבה מעט וחזרנו לארץ שמחים ומלאי חוויות וזכרונות משבועיים הכי טובים וכיפיים שיש .

ובנימה אישית חברים תודה על ההזדמנות להיות המדריכה שלכם בשבועיים האלה שיהיו בילתי נשכחים גם עבורי. הייתם בהחלט אחת הקבוצות הכי טובות שהיו לי אי פעם. תודה על כל הפעמים שכיבדתם הקשבתם,עשיתם את מה שביקשנו שהייתם חברים טובים באמת קבוצה אחד של השני גב שאפשר לסמוך עליו(גדוד שלם שבא להעיר אדם אחד בבוקר ושלא יאחר כי באמת היה לכם אכפת )  וכל זה באמת לא מובן מאליו! אתם מופלאים כל אחד ואחד מכם שהביא משהו מעצמו לקבוצה הזאת ולחוויה הזאת. תודה!

אוהבת אתכם מאוד ובאמת !

נ.ב Chicas go to the dining ROOM NOW !