מדריד - ספרד 14.7.2019

יום ראשון

היום התעוררנו לבוקר יום ראשון יום של חופש כאן ובלי לימודים. ירדנו אל ארוחת הבוקר ואכלנו כרגיל קורנפלקס עם חלב, לחמים, פירות קפה ומיצים של בוקר.

אחרי הארוחה התארגנו ויצאנו ליום כייף בלונה פארק- פארק של האחים וורנרSmileys הנסיעה לפארק לא הייתה מאוד ארוכה והגענו אליו דיי מהר. כשהגענו לפארק קיבלו הילדים מפות של הפארק והסברנו לכל אחד היכן נמצאת נקודת המפגש שלנו וחילקנו להם כסף שאיתו יוכלו לקנות ארוחת צהריים לבחירתם.

הילדים התחלקו לכמה קבוצות ויצאו להינות ממתקני הפארק! רכבות הרים, קרוסלות, סירות במים וחדרי אימה הם רק חלק קטן ממה שהפארק המטורף הזה מכיל!

אמנם מזג האויר היה ממש חם אבל כמעט ולא היו תורים ארוכים במתקנים ויכולנו להינות מכמה שיותר בזמן שהיה לנו שם.

במהלך ארוחת הצהריים קנו הילדים איזה ארוחה שבחרו,נחו מעט ואז חזרו להינות מהמתקנים בפארק.

בשעות אחר הצהריים היה מופע פעלולים מטורף! ישבנו ביציע קטן וראינו פעלולנים עם מכוניות ואופנועים היה ממש עוצר נשימה !

כשסיימנו בפארק וורנר חזרנו חזרה למרכז ואכלנו ארוחת ערב טעימה עם צ׳יפס מרק המבורגר סלטים ופירות כמו תמיד.

אחרי ארוחת העבר הלכנו לפעילות הערב שהייתה ערב גיבוש וכיף עם החברים עם כל מיני משחקי חברה מהנים כמו משחק המלך אמר ומשיכה בחבל.

מחר יש לנו יום יותר רגוע עם חזרה לשגרה של לימודים ובריכה בזמן אחר הצהריים.