מדריד - ספרד 14.7.2019

שבת לא כל כך מנוחה

יום טיול לסגוביה לפנינו איזה כייף! 😍

היום יצאנו ליום שלם מחוץ למרכז ! קמנו בבוקר אכלנו את ארוחת הבוקר הרגילה שלנו.
מיד לאחר מכן התארגנו ליציאה מהקמפוס !🚌

התחלקנו לקבוצות יחד עם הילדים מכל העולם והתחלנו בנסיעה לסגוביה ! הנסיעה הייתה ארוכה אבל מאוד כיפית ומצחיקה שמנו מוזיקה במהלך הנסיעה שרנו וחלקנו ישנו ונחנו! 🎵🎸

הגענו לסגוביה וישבנו לאכול ארוחת צהריים שארזו לנו  ולנוח מעט בכניסה לעיר העתיקה. לאחר מכן קיבלנו מעט זמן חופשי לפניי שהתחיל הסיור לחקור ולהסתובב מעט בעיר היפייפה. אחר כך התחלנו את הסיור  המדריכים הסבירו לנו על העיר ,ועל הקתדרלה הגדולה שהייתה במרכז.🍔🥪

אחרי הסיור קיבלנו זמן חופשי נוסף ,הילדים קנו קצת בגדים,מזכרות ובעיקר הרבה גלידה ושתייה קרה כי היה יום חם מאוד  🍦☀

בדרך חזרה למרכז כמעט כולם נרדמו באוטובוס !😴 כשהגענו הלכנו ישר לזמן מקלחות ומשם ישר לארוחת הערב שהייתה טעימה במיוחד עם פסטה ברוטב, עוף,סלט טעים, ופירות כמו תמיד. 🚿🛁

לאחר ארוחת הערב הייתה פעילות הערב-מסיבה לבנה שכולם בה לבשו בגדים לבנים רקדו שרו ונהנו מאוד! 🎵

עד פה להיום מחר מצפה לנו יום מיוחד וכיפי אנחנו הולכים לפארק וורנר !