מדריד - ספרד 14.7.2019

יום חמישי הגיע

אי אפשר להאמין שעברו כבר חמישה ימים!!!

הזמן באמת עובר מהר כשנהנים!  😉

התעוררנו לבוקר חדש מלאים באנרגיות הלכנו לארוחת הבוקר בשעה הקבועה שם נפגשנו עם כל החברים שאיתנו במרכז 😎

אכלנו טוסטים עם שוקולד וקורנפלקס עם חלב ויצאנו לכיוון הדשא הגדול שם נמצאת נקודת המפגש שלנו בכל בוקר 🌳

לאחר שהיינו בשיעורים ושיפרנו את האנגלית והספרדית שלנו הלכנו לחדרים להתארגן ולנוח לפני ארוחת הצהריים ! 🌭🍔🥙

אחרי הארוחה התארגנו כולנו ליציאה השנייה שלנו למדריד-במסגרת הפרמישן דיי. יצאנו באוטובוס יחד עם קבוצה נוספת שיציאה לסיור בעיר ואנחנו יצאנו יחד עם המדריכה שלנו ליום קניות וכיף מרוכז במדריד במרכז שבו יש הרבה מאוד חנויות ידועות ואהובות!

הזמן לא היה רב והיינו צריכים לחזור לאוטובוס בזמן ועמדנו בכל המשימות! גם הספקנו לקנות ולהנות יחד עם החברים שלנו לקבוצה וגם הגענו בדיוק בזמן לאוטובוס שלנו בחזרה למרכז.

אחר כך חזרנו למרכז היה לנו זמן להתקלח ואז הלכנו לארוחת הערב. בארוחת הערב היתה פיצה,מרק, סלט ירקות עם עוף, סלט פסטה,לחמים מעדנים ופירות כמו בכל ארוחה.

אחרי ארוחת הערב וזמן הפסקה קצר הלכנו לפעילות האחרונה שלנו ליום שהייתה רגועה ערב סרט עם כל החברים של המחנה  🌠 הסרט שהוקרן היה בספרדית עם כתוביות באנגלית. חלקנו צפינו בסרט , חלקנו לא אהבנו אותו כל כך וחלקנו נרדמנו כי היה יום מעייף !

היה יום כיפי ומהנה עם כל החברים והפעיליות!