מדריד - ספרד 14.7.2019

היום השלישי שלנו בספרד

איזה כייף היה היום !!

חווית הסאמר סקול בעיצומה!

הימים מלאים בחוויות מהבוקר עד שעות הלילה !

בגלל שיש כאן הרבה יותר שעות אור מאשר בישראל זה מרגיש כאילו היום ארוך יותר (שקיעה ב22:00) וככל שהיום יותר ארוך יש יותר פעילויות ויותר עניין ! 😉🌅

אז למרות שהיה קצת קשה להתרגל לימים מלאים באטרקציות הילדים מתעוררים מלאים באנרגיות ואפילו מגיעים לארוחת הבוקר בזמן 🤣⏰

לארוחת הבוקר היום הגישו לנו טוסטים,גבינות דגני בוקר ומיץ   🍞🧀🥪 בנוסף לפירות ולמעדנים שיש בכל ארוחה !

אחרי הארוחה התחלקו הילדים לכיתות והעבירו את שעות הבוקר בלימודי השפות !

בהפסקה שבין השיעורים קיבלו הילדים שוקולד והייתה אפילו  פעילות ספורט  שארגן הצוות הספרדי💃

לאחר מכן אכלנו צהריים והלכנו לחדרים להתארגן לבריכה !! לאחר שעת המנוחה וההתארגנות יצאנו באוטובסים לכיוון הבריכה המקומית 😎

הגענו לבריכה ,הילדים נכנסו למים שיחקו אחד עם השני, דיברו והכירו חברים ממקומות אחרים בעולם. בנוסף לכך, יש במקום קיוסק מקומי קטן שם הילדים קנו שתייה קלה וגלידה ונהנו מאוד !🍦

חזרנו בחזרה למרכז מותשים אך מרוצים ,התקלחנו ואכלנו ארוחת ערב .

אחרי הארוחה התחלקנו לקבוצות החברתיות שלנו שיחקנו משחקים של פוקימון גו ומשחקי היכרות ואמון היה מאוד מהנה וכיפי :)

זה היה היום שלנו! לא יכולים לחכות למחר !