איסטבורן 21.7.2019

היי כולם..

אנחנו כל כך מתרגשים לכתוב את הסיפור הזה.. סיפור אחד לפני הטיסה שלנו הביתה. 😳😃

היום היה לנו קליל וכיפי.

התחלנו בארוחת בוקר הרגילה שלנו, לקחנו ארוחה ארוזה ותכננו לעלות ישירות לאוטובוס. במקום לעלות ישר, עשינו את הדבר הכי טוב שיכולנו - מצאנו את הטלפון של אחת החברות בקבוצה. בעזרת שיתוף פעולה, יכולות בילוש ואפליקציות מתאימות, הצלחנו למצוא לענבר המדהימה שלנו את הטלפון.

מודים שזו לא הייתה החוויה הכי נעימה שחווינו פה, אבל אין ספק שרגעי משבר מגבשים ומאחדים כל קבוצה. אנחנו לא היינו שונים. בעקבות המקרה הזה, התגבשנו יותר, דאגנו אחד לשנייה יותר וגיבינו אחד את השני. 🥰💪🏻

לאחר שמצאנו את הטלפון ווידאנו שהוא בדרכו חזרה לענברי, עלינו לאוטובוס והתחלנו את דרכנו לעיר בשם Portsmouth.

מה שעשה את הנסיעה הרבה יותר מגניבה, היה אוטובוס הקומותיים שקיבלנו. חלקנו הצלחנו לתפוס את המושבים הכי טובים באוטובוס. בדרך שרנו, דיברנו, שיחקנו ואפילו הצלחנו לישון קצת.

העיר שנסענו אליה היא עיר נמל מגניבה עם מגדל סופר גבוה. מהמגדל ישנה תצפית מהממת על כל העיר. אמנם לא נשארנו למעלה הרבה זמן, אך זה לא מנע מאיתנו להצטלם בכל הזוויות האפשריות. חלק מהתמונות ניתן לראות ממש באלבום המצורף. 😊

לאחר התצפית, קיבלנו זמן חופשי להסתובב במתחם הקניות המגניב ממש ליד. הסתובבנו, קנינו, הצטלמנו וכמובן אכלנו בורגר קינג. משום מה, אנחנו רואים בבורגר קינג מציאה ממש (או ברירת מחדל 😏).

בתום הארוחה, עשינו הליכה קצרה לכיוון האוטובוס, עלינו והתחלנו את דרכנו חזרה למרכז. מודים שבהתחלה היה לנו קצת אנרגיה, אבל מהר מאוד נרדמנו 🤷🏻‍♀.

כשהגענו, חלקנו הלכנו לארוחת ערב וחלקנו (אנשי הבורגר קינג) העדפנו לנוח בחדר. אלו שכן הלכו לחדר אוכל, זכו בפיצות ובוופל בלגי עם מרשמלו וקצפת 🙊🤪.

לאחר ארוחת הערב, חלקנו נשארנו קצת עם הצוות המקסים והחברים מהעולם, בזמן שחלקנו עלינו לחדרים בכדי להתחיל לארוז לקראת מחר 😱.

כמובן שארזנו מעט, ומיד ירדנו לשבת עם כולם. בכל זאת ערב אחרון במרכז.

ישבנו, צחקנו, הצטלמנו, התרגשנו ונפרדנו עד הפעם הבאה.

מכיוון שזה הערב האחרון, קיבלנו אקסטרה זמן חופשי לפני שינה, אז החלטנו לפרגן לעצמנו (ולבזבז את הכסף שנותר לנו 😏) והזמנו פיצה למרכז. כל הכבוד לנועה ולכולם על הניסיון לרצות את כולם מבחינת המגשים.

לאחר ששבענו, חזרנו לחדרים בכדי לסיים לארוז וישר למיטה. מחר מחכה לנו יום ארוך ואנחנו חייבים להיות סופר עירנים.

שימו לב הורים יקרים.. האינפורמציה הבאה היא סופר חשובה עבורכם, ועבורנו. לא רוצים לישון בשדה 🙊🤪

בעזרת השם!!! הטיסה שלנו (טיסה מספר LY 318) יוצאת ביום ראשון 04/08 בשעה 22:20 שעון לונדון (משמע יום שני 05/08 בשעה 00:20).

אנחנו נוחתים בבן גוריון ביום שני 05/08 בשעה 05:05 בבוקר - שעון ישראל.

מתרגשים ומחכים לראות אתכם, לחבק ולנשק.