איסטבורן 21.7.2019

היום השמיני במסע - ת׳ורפ פארק

היי כולם..

אז בזמן שאתם התחלתם את השבוע ביום ראשון, אנחנו זכינו לעוד יום חופש.

היום הלכנו לפארק השעשועים המטורף - ת'ורפ פארק. הפארק נמצא כשעה וחצי מהמרכז שלנו. מודים שאנחנו עושים כמיטב יכולתנו להתרגל לנסיעות, ואולי השתפרנו מעט, אבל מניחים שייקח לנו זמן להתרגל סופית.

כשהגענו לפארק, לפני תחילת הטירוף, עשינו תמונה קבוצתית ונכנסנו! במהלך היום, היינו עסוקים בלעלות על רכבות הרים ולעשות חיים משוגעים!! עלינו על מתקנים מכל הסוגים- רכבות הרים, מבוכי אימה, מגלשות מים, מתקן שצונח למטה מגובה משוגע, ועוד ועוד...Smileys

למזלנו לא היו הרבה אנשים בפארק, מה שעזר לתורים להתקצר ונתן לנו את הזמן הנחוץ להתרגש לפני כל מתקן.

בנוסף למתקנים המדהימים, התלהבנו מהעיצוב המדהים של המקום. אפילו הכניסה לפארק (גשר ארוך ויפהפה) מעוצבת ומקושטת. הפארק עצמו מעוצב לפי עולמות מגניבים ומשונים - עולם המים, האימה, אנגרי בירדס ועוד. הפארק עצום בגודלו, ולמרות שהיה המון זמן להסתובב, לא הצלחנו להגיע בכלל לכל המתקנים. אבל בחרנו את הטובים ביותר! Smileys

בנוסף, היו בפארק המון מתקני משחקים, שאם מנצחים אז זוכים בבובות פרווה ענקיות!! חלקנו לא ראינו את ההנאה שבדבר, אך חלקנו נהנינו מהרעיון של הניצחון אז שיחקנו מעט. לצערי, המזל לא שיחק לטובתנו הפעם ולא חזרנו עם בובות פרווה ענקיות שדורשות עוד מושב במטוס. אבל בטוחים שהכול עניין של תרגול. נהיה מוכנים לשנה הבאה. Smileys

בתום הזמן, הגענו לנקודת המפגש, וידאנו שלא שכחנו כלום, עלינו לאוטובוס והתחלנו את דרכנו חזרה למרכז. הדרך הייתה קצרה יותר מההלוך, והגענו בזמן לארוחת הערב. מודים שלא כל כך היינו רעבים מכיוון שאכלנו ונשנשנו כל כך הרבה בפארק. אבל החלטנו (בהמלצת המדריכה) לגשת לחדר האוכל ולקחת קופסאות עם אוכל לחדר ליתר ביטחון.

קיבלנו מעט זמן חופשי לנוח ולהתארגן לפעילות הערב - קריוקי!!! כןכן.. שוב! גילינו כל כך הרבה כישרון בקבוצה, שאנחנו מרגישים צורך לחלוק אותו עם כל מי שמוכן לשמוע! Smileys

ניגשנו לפעילות הערב ופגשנו את הקבוצה העצומה שהגיעה מתוניסיה. סך הכול הם נראים סופר נחמדים, אבל אנחנו נצטרך קצת זמן להכיר אותם. שרנו איתם מעט, אך החלטנו שאנחנו מעוניינים בעוד קצת זמן בונדינג לעצמנו. ולכן, התיישבנו במטבח באחת הקומות שלנו, שיחקנו קלפים, המשכנו לנשנש ולהתחבר עד השלב שבו היינו צריכים להיכנס לחדרים.

אז הסופ"ש המטורף שחווינו מגיע לסיומו, ומחר חוזרים לשגרת לימודים. השבוע אנחנו נלמד בבוקר. מקווים שיהיה יותר קל מבחינת שעות וכו.