איסטבורן 21.7.2019

היום הראשון באנגליה

שלום לכולם,

מה שלומכם? מקווים שאתם לא מתגעגעים יותר מדי.Smileys

אז אחרי הפרידות שלנו, התחלנו במסע של בדיקות הביטחון ואת הצ'ק אין. למזלנו הרב, אנחנו קבוצה אלופה אז תיקתקנו את הכול בזריזות וביעילות רבה.
בזכות היעילות שלנו, זכינו בשעה מפנקת בדיוטי פרי, ואפילו בזמן איכות אחד עם השנייה לפני העלייה למטוס. שיחקנו קצת משחקים, קיבלנו תדריך קצר על ההתנהלות במטוס והתחלנו את הבורדינג. כמובן שלא שכחנו להצטלם בין לבין.

עלינו למטוס כמו מקצוענים אמיתיים, מצאנו את המקומות שלנו, אכלנו, צפינו בסרטים, נרדמנו תוך כדי ובתוך חמש שעות קצרות נחתנו בשדה התעופה היתרו בלונדון היפהפייה.Smileys
כקבוצה מצטיינת, חיכינו בסבלנות בעת הבדיקות הבטחוניות, אספנו את המזוודות שלנו ויצאנו לשער לפגוש את חן המהממת ואת מדריכת ארדמור שחיכו לנו בחוץ.

קיבלנו אחלה זריקת מוטיבציה לפני העלייה לאוטובוס. עלינו לאוטובוס ופגשנו את קית' הנהג שלנו. בן אדם מקסים, קשוב וסבלני. הביא אותנו בבטחה רבה למרכז המהמם שלנו לאחר שעתיים וחצי נסיעה.
במהלך הנסיעה עשינו עצירה קלה לשוקו ודונאט קל, ובעיקר ניסינו להתרגל למצב שהכול הפוך פה.Smileys

כשהגענו למרכז, פגשנו את מרי אוליביה, אמילי, תום ועוד מדריכים סופר נחמדים שידעו לקבל אותנו בחיבוק גדול ומכיל. הגענו ממש לקראת שעת ארוחת הערב, אז מיד לאחר תדריך קצר וקבלת חדרים, הלכנו לאכול. בינתיים אנחנו די מרוצים מהמגוון של האוכל, נקווה שכך יישאר.

לאחר ארוחת הערב, קיבלנו תדריך נוסף בנוגע לחוקים ולנהלי המקום. נפגשנו עם המדריכה אנה לצורך הסבר קצר על היום שמצפה לנו מחר וקיבלנו זמן חופשי להתארגן בחדרים המגניבים שלנו. בין המחויבויות השונות שלנו, גילינו שיש במרכז כמה קבוצות מגוונות. צרפתים, איטלקים, רוסים ועוד. מתרגשים לראות כיצד נצליח לתקשר בעזרת השפה האגלית.

לאחר המשך היכרות מעמיקה עם החברים לקבוצה ועם המרכז, העייפות הביסה אותנו והלכנו לישון.

מחר מצפה לנו יום מיוחד. נצא לסיור ברחבי העיר, נעשה גם קצת קניות ואז ניבחן באנגלית בכדי למצוא את הרמה המתאימה לנו ונתחיל את השיעורים. אנחנו מעט חוששים אך מאוד נרגשים לקראת יום הלימודים הראשון מחר.

ועד מחר, נלך להשלים שעות שינה באופן דחוף.