איסטבורן 08.7.2019

נפרדנו כך...

זהו זה, הגיע הזמן.

היום קמנו בבוקר, ארזנו את החפצים שעוד לא הספקנו לארוז אתמול, ניקינו את החדרים, הורדנו מצעים ונפרדנו בעצב משלטי החדרים שלנו שכל כך אהבנו.Smileys

הלכנו לארוחת הבוקר האחרונה בחדר האוכל, האמת שאנחנו די שמחים לחזור לאוכל של הארץ ושל אמא!Smileys

לאחר ארוחת הבוקר נפרדנו מהחברים ומצוות ארדמור המדהים. התחבקנו, אמרנו תודה וכמובן הזמנו את כווווולם לבקר אותנו בישראל!Smileys

עלינו על האוטבוס בהתרגשות מהולה בעצב, בדרכנו לנמל התעופה הית'רו. הפקדנו את המזוודות, עברנו בידוק ביטחוני, נהננו מקצת זמן חופשי בדיוטי פרי ועלינו למטוס. קיבלנו את המטוס החדש של אל-עלSmileysהמטוס היה חדש, נקי, מרווח, עם טלוויזיות עמוסות בסרטים וסדרות חדשות! אז למרות העיכוב של ההמראה בשעה (!!) נהננו מהזמן שהות האחרון שלנו יחד.

ירדנו מהמטוס, לא מעכלים שבאמת הגיע הסוף. לקחנו את המזוודות, ואת ההמשך- אתם כבר יודעיםSmileys

אז בנימה אישית ממני (ענת):

תודה לכם, ילדים מדהימים ומשוגעים, על מסע כל כך כייפי ומספק.

נהניתי מכל רגע איתכם! גיליתי אתכם לאט לאט, והבנתי כמה אתם מיוחדים, גם כיחידים וגם כקבוצה.

אני מרגישה שהיה לי מזל גדול לקבל אתכם כקבוצה, ובזכותכם נהניתי כל כך מהעבודה שלי (אפשר לומר שאפילו עוררתי קנאה בקרב החברים שלי...)

היה לי העונג להיות לכם לאמא, אחות, אח, מכבסה, וויז, רופאה, בנק, פסיכולוגית, השעון הדובר, מפקדת, צלמת, יועצת, וכל מה שבעצם תחת ההגדרה של "מדריכה" שמעולם לא ידעתי.

תודה שנתתם בי את האמון, והעזתם לתת לי את הלב שלכם.

אתם אלופים, ואנחנו עוד נפגשSmileys

ולכם- ההורים.

תודה שהפקדתם בידיי את החשוב לכם מכל, ושסמכתם עליי.

אני יודעת שלחלקכם היה מאוד קשה חוסר התקשורת איתי, עשיתי כל שביכולתי כדי שהילדים שלכם יחוו את החוויה הכי טובה שהם יכלו.

תודה על הרוח הגבית, ותאמינו או לא- הילדים התגעגעו אליכם מאוד!